sunnuntai 11. maaliskuuta 2012

I eat (love) mainely lobster

Perjantaina koin kivan yllätyksen: huoneeseeni oli ilmestynyt OPIn Touring America -kokoelmasta iiihana I Eat Mainely Lobster. :) Väri on tuollainen melko korallinen, ehkä vähän enemmän pinkihtävä. Ensisilmäyksellä voisi luulla creme-lakaksi, mutta löytyyhän tuosta shimmeriäkin. Kynsillekin se pääsi eilen.

luonnonvalossa
Kuten varmasti näkee, kynnet ovat lyhentyneet hurjan paljon. Kärkeä jäi vain pari milliä, hui! Ei ole varmaan puoleen vuoteen ollut noin lyhyitä kynsiä minulla. No koittelen tässä pärjäillä (on muuten hassuntuntuista kirjoittaa tietokoneella kerrankin sormilla).

Sitten taas kynsilakkaan... Kynsille levittyi hyvin, mutta peittävyys ei kyllä ollut sitä OPIa, mihin olen tottunut. Kolmannella kerroksella saatiin ihan riittävä peittävyys. Kuivuessaan ei muistuttanut enää samaa lakkaa kuin tuossa pullossa. Paljon tällainen kirkkaampi ja raikkaampi. Miinusta kuitenkin siitä, että päällyslakan jälkeen ei meinannut enää shimmeri kunnolla näkyä kiillon takaa. Tekisi mieli kokeilla, josko tulisi paremmin esiin matattuna. Koitin saada kuvissa edes vähän sitä shimmeriä näkyviin, mutta onnistui vähän vaihtelevasti.

luonnonvalossa
Tavoitteena olisi vielä hankkia tästä kokoelmasta Are We There Yet? -lakka. Lisäksi hankittavien lista kasvaa koko ajan...

Ensi viikolla (tai viimeistään seuraavalla) koitan saada tämän blogin ulkoasun tehtyä valmiiksi, kun se nyt on vielä aika vaiheessa. Seuraavat kynnet teen varmaan keskiviikkona/torstaina, viikonloppuna matkataan jälleen kissan kanssa.

4 kommenttia :

  1. OMG! Vähänkö oot hyvä lakkaamaan kynsiä!
    Olisko mitään ohejita, millä kynnet pysyis pitkinä?
    Olen itsekkin kynsi-harrastaja ja tällä on mun blogi: http://vintageandlifestyle.blogspot.com
    Liity mun , niiku mäki sun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Ei minulla oikein mitään kunnon ohjeita ole, kynnethän on jokaisella erilaiset. Itse käytän vahvistavaa aluslakkaa, vältän ylimääräistä vedenlotrausta, syön sinkkiä ja muutenkin rasvailen kynsiäni. :)
      Valitettavasti en kyllä näe sinua lukuluettelossani..?

      Poista
  2. Mulla on kans tuo "hummerilakka", mutta mulla se peitti jo toisella kerroksella... Mutta hankala kuvattava se on :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Höh, mitäköhän tein väärin?? :D No mut ehkä sulla oli paksumpia kerroksia tai jtn.. Ja on joo haastetta kuvat tota 8)

      Poista