tiistai 24. huhtikuuta 2012

The Versatile Blogger Award

Ensinnäkin; kiitos Sissille tästä tunnustuksesta! ♥
Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi.

Tunnustuksen laitan eteenpäin alla oleville blogeille. En ole varma, onko joillain ollut jo tämä, mutta saavat ainakin uudestaan. :)


Sitten jatketaan niillä faktoilla...

- Mun pitäis olla (tälläkin hetkellä) lukemassa huomisiin kokeisiin, muta tässä istun ja kirjottelen blogiin...
- Oon armoton pilkunviilaaja, mikä ärsyttää itteenikin hirveesti.
- Mainitsen aina lempieläimekseni kissan, vaikka todellisuudessa en pidä kovinkaan paljon muista kun persialaisista ja exoticeista.
- Oon ollu tänää tosi innoissani, kun tuli yks kissalehti, jossa on pari mun ottamaa kuvaa.
- Haluisin niiiin kovasti kevätjuhlassa stipendin vaik tiiän etten voi saada sellasta.
- Suutun tosi helposti (varsinkin siskolleni...).
- Jos mun kaverit/muut tutut ei huomioi mun kynsiä tarpeeks, musta tuntuu et oon epäonnistunu.

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti