keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Konffiskynnet

Tää blogi on vähän jäljes näistä mun lakkailuista. Nyt tulee viimein ne konffis-/rippijuhlakynnet. Niin, ja ne mun rippijuhlat oli sunnuntaina 17.6., hups ;))


Mulla ei ollut mitään suunnitelmaa etukäteen. Tai oikeestaan oli, mutta se vaihtu kokoajan, ja lopulta mikään entisistä luonnoksista ei käyny. Siis ideoin näitä samalla kun tein.

Halusin kuitenkin ranskalaisen manikyyrin, koska se on kiva ja erottuu hyvin kauempaakin. :) Tein siis valkoiset kärjet kaikkiin muihin, paitsi nimettömiin. Niihin tein liukuvärjäyksen (jos sitä siksi voi kutsua) glitterillä. Samaa glitteriä töpöttelin myös muiden kynsien sivuihin. Nimettömien ruusut on tehty akryylimaaleilla, Oumaxeilla, ja malli on katsottu Tartofraisesilta. Ei nuo kyllä siihen tasolle yllä, mutta kolmen yrityksen jälkeen en enää jaksanut tehdä uudestaan.

salamalla
Mielestäni näistä tuli kivat, ja sopi ainakin hyvin mun vihreeseen mekkoon! :)

Käytetyt lakat (jotka melkein unohin):
Lumene Gloss & Care - Strenghtening Base Coat
Sinful Colors - Pink Chloe (pohja)
Maybelline Mini Colorama - 51 French White (kärjet)
Wild & Mild - 61 Flash (glitter)
Seche Vite dry fast top coat
+ Oumaxi -akryylimaaleja

Tällä viikolla tulossa ainakin vielä kahdet kynnet. En mä pystynyt olla lakkaamatta mun nysäkynsiä ;))

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti