lauantai 2. kesäkuuta 2012

Kynsistä + ensi viikosta

Jjjei, mulla alko pari tuntii sitte KESÄLOMA! :) Ei kyl yhtään tunnu siltä, kun ulkona sataa ja tuulee ja on kylmä.. Ja sitten se todistus... olisihan se voinut parempikin olla. Onneks sain kuitenki sen stipendin, jonka halusinki (lisää kynsilakkoja siis tiedossa)! :)

Uusia kynsiä ei mulla ole nyt esiteltäviksi. Noilla edellisillä piti mennä tän päivän kevätjuhla, mutta eilen vasemman peukun kynsi petti tallilla. Nyt mun molempien peukkujen kynnet on nysät :( En halunnu lyhentää kaikkia, koska mulla on kahen viikon päästä se konfirmaatiokin ja sinne haluun pitkät kynnet.

Kirjotan tämän postauksen, koska en tiiä, pääsenkö huomenna postaamaan mun tulevista kynsistä, jotka siis teen huomenna. Tarkotus olis lakata Dependin nro. 035:llä, joka on iiihana keltanen neon-lakka 8) Kuvia siitä löytyy esimerkiksi täältä.

Tänään ja huomenna on myös pakkausta ja hermoromahduksia luvassa, kun maanantaina alkaa ripari. Postauksia ei siis tule ennen viikon 24 tiistaita (oliskohan toi 12. päivä?). Pitää vielä myös suunnitella, mitä lakkoja otan mukaan, koska pari mun kaveria onkin jo tilannu kynnet multa. :)

Kivaa alkukesää kaikille uusille ja vanhoille lukijoille!! :) ♥

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti