torstai 28. kesäkuuta 2012

Nysäkynnet part 1

Nyt on sitten kynnet paaaljon lyhyemmät kuin edellisessä postauksessa. En ole vieläkään tottunut näihin vaikka ovat olleet mulla jo yli viikon. Onhan nää toki söpöt, mutta..

Halusin uudet OPIt testiin, ja koska en voinut olla sittenkään lakkaamatta mun kynsiä, päädyin lakkaamaan kynteni uusilla ihanuuksilla. Alla olevassa kuvassa kynsillä siis OPI - Don't Touch My Tutu!


DTMT on mun eka jelly ja aivan ihana sellanen! :) Näihin kynsiin laitoin kolme kerrosta, mikä on mun mielestä ihan riittävä. Täysin peittävää lopputulosta en edes yrittänyt. Lakka levittyi tasaisesti ja oikein hyvin, kuten mun kaikki muutkin OPIt. :)

Valkoisen jellyn päälle oli sitten pakko saada samasta kokoelmasta (eli New York City Ballet) ainokainen glitter-lakka Pirouette My Whistle. Aww, tämäkin osoittautui tosi kivaksi! :)


PMW on kirkaspohjainen glitteri, jossa on hex-glittereitä sekä mikroglitteriä. Tosi kaunis lakka siis kyseessä ja täydellinen ton valkosen päällä. Ainoa miinus siitä, että lakka oli tosi vaikee kuvata! Ei meinaa noi hex-glitterit oikein näkyä.



Näillä nysillä siis jatketaan vielä jonkin aikaa.. Viikon päästä pääsen taas kasvattamaan sitten pidemmiksi, jesh! :)) Huomenna varmaankin tulossa postausta mun tän hetkisistä kynsistä, joihin oon ihan rakastunu! :)

1 kommentti :

  1. Vai että nysillä...... Mielipide-juttuja, mutta mun mielestä nuo "nysät" ovat kauniimmat kuin aiemmat pitkät. Ylipäätään tykkään enemmän hillityn mittaisista kynsistä kuin pitkistä, ovat mielestäni elegantimmat ja kauniimmat kuin kauheat kotkankynnet. Mutta kuten sanottu, makuasioitahan nämä......

    VastaaPoista