perjantai 13. heinäkuuta 2012

Kesäinen liukuvärjäys

Etsiskelin toissa päivänä inspistä kynsiini netistä. Päädyin ihastelemaan The Nailasauruksen ihania liukuvärjäyksiä, joista sain idean tehdä (yllättäen) liukuvärjäykset kynsiin. Tämä Nailasauruksen tuto on muuten tosi hyvä! Kannattaa kokeilla tuolla tekniikalla; mulla kerrankin noi värit oikeesti liukuu, eikä superlonistakaan irronnut yhtään palasia lakkaukseen. Pintakin pysyi tosi sileänä. :))


Freshcover - Pistachio
OPI - Pedal Faster Suzi! (Holland)

Pistachio on vihreä lakka kultaisella shimmerillä, ja PFS on vaaleanpunainen hopealla shimmerillä. Nämä näyttäisivät varmasti ihanilta auringossa, mutta tottakai nyt on ollut tällaista sateista ja synkkää..




Mä oon oikeesti niiin rakastunu näihin mun nysäkynsiin! Nää on tosi suloset, aww :))

12 kommenttia :

  1. Ihanat! Hyvin oot saanu värit liukuun ja toi väriyhdistelmä on tosi makee. :)

    VastaaPoista
  2. Hienot! pitää itekkin kokeilla :)

    VastaaPoista
  3. Nätit ja värit käy hyvin yhteen :)

    VastaaPoista
  4. ihanasti liukuu värit ja ihana väriyhdistelmä kanssa! munkin pitäisi kokeilla joskus. muistuttaa mehujäitä ihanasti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jooo, kokeile! Mä odottelen jo ;)) Kyl näistä muuten vähän tulee mehujää mieleen, mulla tuli ekana sorbetti mielee kun tein näitä :D Mutta kiitos Salla!

      Poista