maanantai 16. heinäkuuta 2012

Nopea pilvimani

Eilen oli pakko tehdä uudet kynnet, kun vanhat oli jo niin kuluneet. Olisin kyllä voinu pitää liukuvärjäyksiä pidempääkin, koska ne oli niin ihanat ;) Niiden poistaminen tosin oli kaikkee muuta kun ihanaa.. Tällä kertaa kyse ei ollut siitä, etteikö ne olisi lähteneet pois, vaan siitä, että mun oikeesta kädestä on pari sormea joutunu teippauksen uhriksi.

Sattui kyllä lakkaaminenkin! Halusin tehdä pilvimanin, koska se on yksinkertainen ja helppo. Muuten onnistu ihan hyvin, mutta ei toi lila lakka oikein näy tosta vihreestä. Mut hei, kerranki oli helpompaa lakata vasemmalla kädellä! ;))


Depend - Nr. 035
Essie - Navigate Her (Navigate Her)
Essie - Lilacism
+Seche Vite (jonka ansiosta kärkikulumaa)

Mä oikeesti petyin Navigate Her -lakkaan, koska se on paljon tummempi mitä swatch-kuvien ja pullon perusteella saatto odottaa.. No, ehkä mä viel keksin sille jotain käyttöä. ;)

Ja koska tänää on tosi synkkää ja sateistä (näin vaihteeksi), niin kuvati on taas sen mukainen, mutta ei anneta sen haitata liikaa. :) Pitää kattoo, et jos sais otettuu paremman kuvan, nii vois vaihtaa.

Oon niin innoissani seuraavista kynsistä! Mulla on jo kerranki tiedossa etukäteen, et millaset teen, ja suunnitelma on ainaki hieno. Pitää vaan sitte kattoo toteutus.. ;)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti