sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Uudet kynnet + Flormarit

Huomisiin kaverin rippijuhliin piti jotenkin väsätä kynnet, joihin saisi yhdistettyä kuivakukkia :)

auringossa

Päädyin violettiin pohjalakkaan, GOSH - Gasolineen. Tätä oon pitäny ennen shimmerinä, mutta nyt alkaisin taipumaan vähän glassfleckedin suuntaan.. Hankala on kyllä koostumusta päättää tän lakan kohdalla! Kuitenkin pohjaväriltään tumma violetti, ja auringossa sininen ja punainen väri tulevat tosi hyvin esiin. Sisävalaistuksessa näyttää olevan hopeaa shimmeriä, joten ehkä mä en tätä glassfleckediksi muuta. ;)

auringossa

Koristeluun siis kuivakukkia, samoja kun viimeksi. Mutta enhän mä näitä enää löytäny samankokoisina, joten piti tyytyä tollasii toosi pieniin. Näitä olis pitäny olla enemmä aina yhessä kynnessä, mutta mä olin jo edellisellä kerralla keränny kaikki hyvät yksilöt.. Näihin kynsiin jäi siis enää vaan "jämät".

varjossa

Pisteet tein nail art -lakalla (Color Club Art Club - Neon Yellow), koska mä en edelleenkää sitä dotting toolia omista, hups.. :D On kyllä ollu hankintalistalla jo pitkään, mut aina on jääny hankkimatta. Symmetrisiä nuo siis ei todellakaan ole, ja kaikenlisäksi ihan eri kokoisia. Kyllä mä näillä nyt huomisen pärjään ;) 

Ja sitten vielä loppuun mun tän päivän ostokset:

802, 807, 808, 811, 814, 819

Flormarin holoja! Robinhoodista kävin näitä ostamassa, kappaleelta makso 1,99€, mutta kolme sai viidellä eurolla, joten ostin niitä suoraan kuusi. Oon näistä toooosi innoissani, koska enhän mä mitää holoja oo ennen omistanu ja hinta-laatu-suhde on mun mielestä hyvä. En näitä nyt esittele kovin tarkkaan, näette sitten kynsillä kun sinne asti pääsevät ;))


Mulle muuten selvis tässä ihan lähiaikoina, että noi lakat on Flormareita. Mä olin siihen asti aina lukenut sen Flomar, ja musta se kuulostaa paaljon kivemmalta kun joku Flormar.. :D

4 kommenttia :

  1. Ihana violetti toi ja kiva kontrasti tulee ton keltaisen kanssa. Nätit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans niin rakastunu tohon violettiin, se on täydellinen shimmer mulle ;) Kiitos!

      Poista