maanantai 13. elokuuta 2012

Kuvahaaste

Eipä mulle oo ennen näin vaikeeta haastetta annettu. En meinannut millään keksiä näitä kahtakymmentä, ja taitaa nää nytkin olla melko ykstoikkosia.. ;D Ja nää on listattu siinä järjestyksessä kun mieleen tuli, joten aika sekavalta voi näyttää..

Säännöt:
1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen.
2. Keksi itsestäsi/elämästäsi kuvien kera 20 faktaa.
3. Haasta 8 bloggaajaa ja kerro heille haasteesta.

Kiitokset Bambille tästä haasteesta :)!

1. Tykkään kuvata kissanäyttelyissä, varsinkin jos kohteena on joku suloinen lyttynaama ;)
 
 
2. Harrastan ratsastusta, ja käyn kerran viikossa ratsastuskoulussa tunnilla.

3. Sen lisäks mulla on neljä hoitoponia ja yksi liikutusponi Virenojalla.

4. Meillä on kotona parivuotias exopoika Zumba, jota käytetään säännöllisen epäsäännöllisesti näyttelyissä.
© Marika Lahti

5. Kuvaan kesäsin vesilintuja.. ;)

6. Tykkään hirveesti pöllöistä, ja multa löytyy joukko erilaisia kaulakoruja, korviksia, sormuksia, kortteja ym. pöllötavaraa. :))

7. Kuljetan kaikkialle minne meenki mukanani ainaki kännykkää, huulirasvaa ja kynsiviilaa.

8. Auringonlaskujakin on kiva kuvata :)!

9. Oon kehystäny mun OPI-muovipussin seinälle, koska se vaan on yksinkertasesti niiin ihana! ♥

10. Mulla on parveke, josta on järvinäköala.

11. Mun pitäs järjestellä Zumban vähäiset näyttelyruusukkeet uudellee, mut laiska kun oon niin se saa oottaa.. :D
 
 
12. Mun sisko leipoo aika paljon, ja mä sitte usein kuvaan sen tekeleet.

13. OPI on mun lemppari kynsilakkamerkeistä.

14. Taulukoin mun kaikki ratsastustunnit vihkoon.

15. Mulla on joku niin sulone langaton hiiri mun koneesee, hih ;)) ♥

16. Käytän noita kissanruokamittoja muuhunki kun vesimarmorointii. Niissä on tosi hyvä säilyttää esim. siveltimiä, kynsiviiloja ja sellasia ;) (Nää mun käytös olevat ei oo ollu tekemisissä kissanruuan kanssa!)

17. Tykkään piirtää kun sille päälle satun.

18. Mun lempiväri on keltanen niin kynsilakoissa kun muussakin.

19. Mulla on Autot-muistitikku, jonka mun sisko haluis ryöstää multa :D


(Ja jotta näiltä kissoilta ei vältyttäs, niin tähän loppuun vielä:)
20. Haluisin toosi kovasti perskin :) ♥
♥ uuno ♥

Ja mä haastan tekemään tän kaikki sellaset, joilla ei oo tätä vielä ollut! ;))

20 kommenttia :

  1. Millä putkella sä muuten kuvailet näyttelyissä, ku siellähän on usein aika semmosta hämärää.. Toisaalta eipä sillä tiedolla oo mulle mitään hyötyä, koska en kehtaa ikinä kuvata siellä, oon vaan utelias. :D

    Ja kunpa mäkin voisin pitää vaikka nail art siveltimiä pöydällä nätisti näkyvillä, mutta kun Jade jo kerran varasti mun siistimissiveltimen ja pureskeli sen käyttökelvottomaksi. Taitaa meillä olla koira kissan sijasta, kun tykkää tuhota kaikki pureskelemalla..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Canon EF 75-300mm :) Ja joo, niissä on tosi hämärää ja yleensä mun ottamat kuvat on melko hämäriä, vaikkakin niitä muokkailen jonkun verran. Oon koonnut kaikki näyttelykuvat tänne:
      https://picasaweb.google.com/110194879166271353749

      Mullaki on yleensä sillee et en viittis kuvaa jotai kissaa jos sen omistaja tyyliin kattoo :D Onneks noi I-kategorian ihmiset tietää et mä kuvaan niitte kissoi eikä niitä ainakaa se haittaa :))

      Eikä toi Zumbakaa mikää enkeli oo.. Pidin silloon reilu vuosi sitte mun kynsilakkoi pöydällä (niitä oli silloo reilu 30), mut pitiki ne sitte siirtää siitä pois kun Zumba tykkäs pudotella niitä.. Ja nytte kun lakat on hyllyillä, niin oon monesti yllättäny ton kissan kattelemasta niitä.. ;D Siveltimet se onneks jättää rauhaa! :)

      Poista
  2. Kiva tää:) Mulla on kans sama haaste odottamassa mut voi toteutus vähän venähtää...
    Mitä tuo "tahna" muffinssin päällä on? Näyttää namilta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mäki aattelin et enhän mä tätä ikinä saa tehtyä, mutta yllättävän nopeesti sainkin :)

      Toi on cupcake, eli siinä on sellai creemi päällä..? Mä oon tosi huono näissä leipomisjutuissa, mutta ohje noihin löytyy täältä:
      http://thatisbaking.blogspot.fi/2012/07/possu-cupcakes.html

      Poista
  3. Tää on kyllä aika vaikea haaste, kivasti toteutettu. Söpöliini tuo teidän kisu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikea oli, mutta kiitos :) Ja Zumbakin kiittää :)!

      Poista
  4. Ihana toi muovipussi seinällä, ja pöllöt <3 Haluisin itekin kaikkia pöllökoruja mut harmikseni en omista kuin yhdet nappikorviset :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki oon rakastunu toho muovipussii! Hih, mun läheskää kaikki pöllökorut ei oo tossa.. ;) Ja siitä vaan hankkimaan, Bijou Brigitessä on ainaki hirveesti kaikkenlaisia pöllöjä :)!

      Poista
  5. Oota vaa, kyl mä viel ton sun muistitikkus vien ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, saathan sä yrittää, mut mä piilotan sen ;)!

      Poista
  6. Kivasti sait haasteen toteutettua. Oot hyvä kuvaamaan. Todella upea toi auringonlasku ja vähänkö oon kade tosta järvinäköala partsista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :)! Joo toi auringonlasku on ihan upeimpia mitä oon nähny, mut emmä oo niin hirveesti lämmenny tolle mun parvekkeelle.. Emmä sitä oikeestaa ees hirveesti käytä, paitsi että kynnet on hyvä kuvata siellä ;D

      Poista
  7. Ihana kissa! Pöllöt ja OPI <3 rakkaus

    VastaaPoista
  8. Ihania kuvia :) Tää oli tosi hauska :)

    VastaaPoista
  9. siis mä oon niin kade tost muistitikust :Dd

    VastaaPoista
  10. Mistä saa noin ihania pusseja?! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai noita OPI:n? Lahdessa on OPI:n maahantuoja, ja sieltä kävin ostamassa lakan niin sain tollasen ;)

      Poista