perjantai 3. elokuuta 2012

Pinkkiä ja oranssia

Kiitos kaikille uusille lukijoille ♥ :)!

Nähtyäni Shinyn tekemät kynnet, joissa oli pinkkiä ja oranssia, halusin tehdä samalla värimaailmalla kynnet itselleni. Pinkki ja oranssi sopivat ihan täydellisesti yhteen!


Käytetyt lakat:
OPI - Strawberry Margarita
GOSH - Orange Drops
Sinful Colors - All About You
Flormar - 807
+Seche Vite

Mulla oli ton pinkin valitsemisessa kauhee ongelma, mutta lopulta päädyin mun luottopinkkiin (OPI). Lakkaa laitoin kaksi kerrosta, vaikkakin olisi ehkä vaatinut vielä kolmannen. Se ei kuitenkaan haitannut, koska tein Orange Dropsilla vinomanikyyrin. Tuon oranssin shimmerin läpi kuultaa nätisti tuo pinkki! Reunan rajasin Flormarin kultasella hololakalla, joka on muuten kaikkee muuta kuin holo.. Tajusin ettei mulla ole kunnon kultasta lakkaa, mutta tuo Flormar nyt menee. Nimettömissä ja peukuissa oranssin päällä on kerros Sinful Colorsin kultaista glitteriä.

auringossa

Tajusin myös, että mulla ei oo muuta oranssia kun tuo Orange Drops. Tai no on sellanen Rimmelin, mutta se on hirmu tumma. Oon vähän katellu Essieltä noita uusia kesälakkoja, ja kiinnostaisi Fear of Desire ja Action. ;))

Ja juuri kun olin menossa kynnet kuvaamaan, niin aurinko lähti.. :( Onneksi mentiin kissan kanssa metsästämään myöhemmin heinäsirkkoja ulos, nimittäin sieltä se aurinko taas saapui :))


12 kommenttia :

  1. vitsi jos mäki osaisin tehä tollasii kynsii :) vau oot taitava!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Siitä vaan harjottelemaan :)!

      Poista
  2. Upeet kynnet ja tosi hyvin onnistunut väriyhdistelmä! (:
    Jos oransseista on pulaa kannattaa ostaa China Glazen Orange Marmalade. Se on ihan huippu! Ollut liiankin monesti tänä kesänä kynsillä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti, värit miellyttävät myös itseäni :)!

      Näyttää tosi kivalle toi CG, mutta etsiskelen enemmänkin cremeä.. voi hitsi.. Ehkä mä joskus myös ton kotiutan ;)

      Poista
  3. Nätti oranssi tuo orange drops. Itse en ole ollut mikään kauhea oranssin fani, mutta nyt olen nähnyt useassa blogissa juuri tuollaisia syviä hehkuvia oransseja. Haaveilen juuri tuon tapaisesta oranssista. Essien Fear of Desire on aikas kivan sävyinen myös, mutta itse tykkään enemmän shimmeriä sisältävistä oransseista. Tuo Action taas on omaan makuun jo vähän liian hailakka.

    Hienot kynnet, kiva yhdistelmä tuo pinkki oranssi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon kans tykästyny Orange Dropsiin, ja se loppuukin kohta.. Kannattaa ehdottomasti hankkia tuo lakka! ;)

      Googlettelinkin noista Essieistä swatcheja, ja Action on kyllä liian vaalea. Mutta tuo toinen on ihan pakko hankkia, mielestäni se on ihan täydellisen värinen! :))

      Kiitos!

      Poista
  4. Aivan ihana väriyhdistelmä ja sopii tosi hyvin tuonon vinomaniin!

    Kisu on ihana <3

    VastaaPoista