tiistai 14. elokuuta 2012

Piristystä tulevaan ;)

Eli huomenna alkaa koulu, huohh.. Meni kyllä ihan liian nopeasti tää kesäloma! Mutta kivaa kuitenkin oli, ja onhan huomisessa se hyvä puoli, että näkee kavereita taas ;))
 
Otsikonkin mukaan halusin jotain kirkasta ja piristävää kynsiin, ja mikä olisikaan parempaa kun neon-lakka? Ei mikään! :D


Lakaksi valitsin taas Dependin nr. 035. Ihan täydellinen keltanen neon! Oon muute käyttäny tosta jo puolet.. Miks en ostanu suoraan noita kahta, koska eipä noita enää Kicksistä löydä.. :( Heitelkäähän kommentteihin jotain hyviä neonkeltasia lakkoja! :))
 
Dependiä laitoin kolme kerrosta, vaikkakin kaksi olisi ehkä riittäny. Pohjalla on pari kerrosta valkosta lakkaa, joka sekin muutes kohta loppuu.. Olisko kellään ehdottaa hyvää ja peittävää valkosta? :)


Ja seuraavaks loppuuki Seche, murr.. No kävin tänää kyllä uuden kotiuttamassa, mutta tuo hinta kyllä aina vähän kirpasee.. Olis pitäny muistaa ostaa Tallinnasta, mutta mä olin kai liikaa innoissani muista lakoista et unohin.. ;D Ostin kanssa Dependin Myrrh Oil -öljyn. Ajattelin et jos tolla saisin mun kynsinauhat parempaan kuntoon, kun ne ei oikee vesimarmoroinnista tykänneet..

Me ei saatu mun kameran kanssa hyviä kuvia kynsistä, mut koittakaa kestää ;)

10 kommenttia :

  1. Aivan ihana väri! Sopii hyvin sun blogin nimeen, hehheh.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Joo kaipa mä oon tällai keltaseen vähä liikaaki innostunu bloggaaja.. ;D

      Poista
  2. Voit olla syksyn valopilkku noiden kanssa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, nää loistaa tosi kirkkaina ja kauas! :))

      Poista
  3. Nää on kyllä aivan ihanat kynnet (: awws!

    VastaaPoista
  4. Ihanat! Superpirteet ja noi varmasti huomataan (;
    OPI Alpine Snow on MUN mielestä paras valkonen lakka. Lyhyissä kynsissä peittää yhellä kerroksella täydellisesti ja vähän pitemmissä viimestään kahella. (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kyllä on huomattu moneen kertaan :)!

      Joo oon lukenu tosta lakasta muissa blogeissa ja taitaa olla käytetyin valkonen näissä piireissä.. Pitänee harkita tuota, kiitos sinulle! :))

      Poista
  5. Oi mä rakastan neonvärejä, tää on niin ihanan ärtsy keltanen, että wau! Loistaakohan tää uv-valossa :)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tää on kyllä täydellinen! :) Itse asias en oo kokeillutkaan uv-valossa.. En oikeen osaa tohon vastata, mut pimeessä hohtava ei ainaskaa oo.. ;))

      Poista