keskiviikko 19. syyskuuta 2012

100. lukijan raja ylitetty!

Tää on ihan huippua; miten mun blogilla voi olla jo yli sata lukijaa?? 8) Edellisen postauksen, jossa hehkutin silloista lukijamäärää (99), jälkeen teitä ihanaisia on ilmestynyt jostain 9 :)))) Kiiitos vielä ihan jokaiselle!
 
 
Ei mun eilen ollut ees tarkoitus kynsiä laittaa, mutta olin niin innoissani, että oli pakko jotain nopeaa väsätä. Kynsillä tällä kertaa siis China Glaze - Full Spectrum.
 
 
Aivan ihana glitter-lakka jälleen! Kolmella kerroksella täysi peittävyys, ja levittyvyyskin oli mitä parhain glitteriksi. Tässä pitäisi olla jotain holoa, mutta eipä täällä päiv Suomea aurinko oikein paista, joten en osaa siitä sitten sanoa.. Anyway; pinkkipohjainen moniväriglitter violetilla duochrome-efektillä, mikä voisi olla parempaa? :)) (Okei, tämä on ♥)
 
 
Koristeiksi laitoin 2mm:n strasseja; pinkkejä ja hopeita. Aluksi meinasin laittaa vain nimettömiin ja peukkuihin, mutta päädyinkin laittamaan vielä muihin hopeat. Kivat näistä omasta mielestäni tuli, vaikka ovatkin tosi yksinkertaiset. Tosin kun on nätti pohjalakka, niin ei tarvita monimutkaisia koristeluja, vai mitä? :))

8 kommenttia :

  1. Tosi kaunis tämä Full Spectrum :) Mulla on ihan selvästi tuollaisten glitterlakkojen himotuskausi, kun haluisin niin tuon kuin Teenage dreamininkin :D

    VastaaPoista
  2. Höh, tän postauksen kuvat ei näy mulle! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi ei.. :o Kyllä mulle näkyy ja muillekin..?

      Poista
  3. Nää on kyllä tosi kivat kynnet (:

    VastaaPoista
  4. Ihanat bling bling kynnet :)

    VastaaPoista