torstai 6. syyskuuta 2012

Mimaxin tilaus + muuta mukavaa

Piristi päivää toooosi paljon, kun postilaatikosta löyty kirjekuori, jota onkin odoteltu ;) Tää tuli just oikeena päivänä; pidän tätä palkkiona mulle siitä, että oon ollu kaks päivää seiskojen päivillä kuvaamassa! :)
 
Yllätyin muuten miten pieni se kirjekuori oli; kooltaan vain A5! Kyllä mä tiesin että ne tilatut tuotteet pieniä olis, mut et niin pieniä :D
 
 
Tilasin vihdoin ne dotting toolit, jotka on ollu hankintalistalla jo ties kuinka kauaa, mut en oo vaan saanut aikaseksi hankkia niitä. ;) Näitä siis viisi, ja jokaisessa erikokoinen pää.
 
 
3000 strassia, jee! :) Rasiassa on siis 2 mm:n strasseja, 12 eri väriä. Elikkä yhtä väriä on silloin.. 250? Näin nopeesti laskettuna onkohan oikein? Tuntuu jotenkin hirveän paljolta.. ;)
 
 
Kotiutin myös pitkään himoitsemiani fimoja. En mä näitä nyt ihan niiin pieniks kuvitellu mitä nää oikeesti on! Näitä on 50 kpl, eli 25 erilaista.
 
 
Samassa setissä tuli veitsi fimoille. Tää on hirmu terävä, ja meinasin jo haavanki sormeen saada.. Ei mulle pitäs näin terävii välineitä antaa, kun ei koskaa tiiä mitä mä säädän.. :D En ole kyllä vielä uskaltanu fimoja alkaa viipaloimaan.
 
 
Piti myös yksi koristehyrrä ottaa, jotta saan fimoviipaleet johonkin hyvään talteen. Tämäkin tosi pieni! Luulin että olis ainakin kaksi kertaa isompi.
 
 
Kaupanpäälle sain leopardikuvioisen pahviviilan. En mä tätä kyllä tule käyttämään, mutta kiva se silti on tuossa pöydällä :))
 
Siinä koko tilaus :) Ei hirveästi tavaraa, mutta riittävästi täydentäämään mun vajaata kynsikoristevarastoa ;) En oo täällä blogissa vielä esitellyt mun erästä löytöä, joten...
 
 
Ihania pikkusia nappeja löysin Suomalaisesta kirjakaupasta. Nämä oli siellä askarteluosastolla, ja näiden lisäksi ainakin sinisiä, ruskeita ja musta-valkoisia. Halkaisijaltaan noin 7 mm, ja paksuuden takia vähän mietityttää, että mitenköhän pysyy.. Pakkauksessa on 60 nappia, ja hintaa oli muistaakseni 3,95€. En oo kyllä ihan varma, kun sisko nämä mulle osti ;))
 
Tulipa muuten sekava postaus.. Koittakaahan saada selvää :)!

6 kommenttia :

  1. Kuvassa dotting tooleja on vain viisi ;)
    Heh, fimotangot yllättää pienuudellaan, kun kuvissa ne näyttää aina niin isoilta :')

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho, kiitos kun ilmotit! Korjasin asian.. :)

      Poista
  2. Kivoja ostoksia oot ostellu (:

    VastaaPoista