tiistai 11. syyskuuta 2012

Riveting

Kai joku toinenkin kynsibloggaaja tietää sen tunteen, kun onnistuu pilaamaan lakkaupeuden koristeluillaan..?
 
 
Jep jep, näin mulle kävi eilen. Kynsille pääsi China Glaze - Riveting, joka on huudellut mulle tuolta hyllyltä siitä asti kun ostin sen. Lakka on todella upea, ja tykkään toosi paljon! Oon nyt muutenkin tykästynyt oransseihin lakkoihin, en kyllä tiiä miks.. :))
 
 
Niin ja ne koristelut.. Jokainen voi päätellä itse onnistuinko vaiko en, mutta oma mielipiteeni on, että en. Tai en oo oikeestaan ihan varma.. Tavallaan nää on kivat, mutta toisaalta..
 
 
Mustat viivat tein Dependin mustalla koristelulakalla, ja tuohon "risteykseen" länttäsin nuo oranssit strassit. Kyllä noi on oranssit, vaikka ei siltä oikeen näytä kynsillä. Tein oikeastaan niin, että eka laitoin strassit ja sitten vasta nuo viivat. Olisi tullut kyllä siistimmät viivoista, jos olisin ne tehnyt ennemmin.
 
Mutta jos jotain positiivista pitää näistä kynsistä mainita, niin ainakin opin jotain strasseista ja niiden käytöstä koristelussa! Jaja tuo Riveting on ihanaihanaihana... ;)
 
 

14 kommenttia :

  1. Mun mielestä noi on just kivat (:

    VastaaPoista
  2. Tuttu tunne.. Munkin mielestä nää kynnet on just kivat! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla etten oo ainoo ;) Ja kiva et jotkut edes tykkää! :)

      Poista
  3. Riveting <3 Mun piti jo aiemmin lisätä himotuslistalle mutta jotenkin unohdin:)

    VastaaPoista
  4. Tajusin tätä lukiessa, että mä en ole postannut blogiini kynsiä, joissa käytin Rivetingiä! Mihinhän mä oon ne kuvat hukannut... Että kiitos muistutuksesta! :D Hieno lakka on meinaan!

    VastaaPoista
  5. Oi tuo oranssi on upea! Mulla on jo oransseja ihan liikaa, mutta ehkä tuon menevä aukko voisi vielä olla...?!

    Ja mitä tulee koristeluihin, niin ihan kivalta näyttää. Ymmärrän kyllä tuon tunteesi, mulle käy niin aika usein :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ääh, ei kynsilakkoja voi olla liikaa! :D

      Kiiitos sulle :)

      Poista
  6. ihana oranssi lakka, aivan mahtava. ja on musta ainakin hienot kynnet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti :)! Ja ehdottomasti tämä on sellanen lakka, joka kaikkien tulisi omistaa ;)

      Poista