lauantai 15. syyskuuta 2012

Vesimarmorointia

Ihan näin alkuun on pakko vähän hehkuttaa; mulla on 99 lukijaa!! :)))) Tekis vaan mieli hyppiä ja pomppia ja huutaa, jeeee! 8) Kiitos ihan hirveesti kaikille, jotka jaksavat lukee ja kommentoida mun postauksia :) ♥
 
Tänään oli marmorointia vuorossa. Ei aina sekään onnistu, ja tänään nimenomaan oli sellanen päivä ettei oikein mitään noista tullut..
 
 
Lakkoina mulla oli Models Own - Pastel Pink ja Sinful Colors - Sugar Blossom. Sinfulit mulla on ennenkin toiminu hyvin marmoroinnissa, MO:sta ei taas ollu mitään kokemusta. Kyselinkin niistä tuolla Facebookin puolella, ja kuulemma ne toimii. En sitte tiiä mikä tänää oli vikana, mutta mulla ei toiminu.
 
 
Kuviot ei onnistunu sitte yhtää.. Aina kun vetää reunoilta keskelle, niin ne lakat lähtee vetäytymää jotenki omituisesti, vaikka sen uloimman renkaan kiinnittäis kuinka hyvin kipon reunoille. Ehkä mä en ens kerralla ees yritä tällasii kuvoita, vaan tyydyn suoraan toisenlaisiin. :)
 
 
Oli tää kyl melkonen pohjanoteeraus edellisiin marmorointeihin verrattuna.. Aattelin, että voisi niitä Flormarin cremejä vähän katella, kun nehän sopivat marmorointiin hyvin ;) Kyllä mä tykkään vielä tästä koristelutyylistä paaljon, mut tänää ei vaan onnistunu..! :))

26 kommenttia :

  1. Mun mielestä tuo marmorointi on ihana :)

    VastaaPoista
  2. Minusta toi on kans oikein onnistunut marmorointi. Söpsät värit.
    Ei pidä olla liian ankara itselleeen ja omille tekemisilleen. =)
    Onnea 99:stä !!! =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon perfektionisti, ja tiedän sen ;)

      Kiitos paljon! :))

      Poista
  3. Mun mielestä noi onnistu tosi hyvin !(:

    VastaaPoista
  4. Onnea huikeasta lukija määrästä ;) ja hei ihanat kynnet :) ihanat värit ja super hieno marmorointi ;) ite en oo uskaltanu kokeilla kun kaverit koitti ja haukku kamalan sottaiseksi hommaksi ;S Mutta kaunista jälkeä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En itse oo ainakaan hirveetä sotkua saanut aikaan, ja varsinkin jos sormet suojaa teipillä, niin pääsee paljon helpommalla. Siitä vain kokeilemaan rohkeasti ;)! Kiitti paljon sulle :))

      Poista
  5. Oi, noihan on tosi ihanat ja kauniit!!

    VastaaPoista
  6. Musta nämä on tosi ihanat, värit on kivat. Turhaan olet liian kriittinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaikeeta olla olematta kriittinen kun sattuu olemaan tällane perfektionisti.. ;) Kiitti kuitenkin Bambi! :))

      Poista
  7. Oi miten kauniit ja yhteensopivat värit. Ei kyllä yhtään pieleen menneet mun mielestä ole nämä:)

    VastaaPoista
  8. Tosi kauniit marmoroinnit myös mun mielestä! Nuo värit sopii tosi hyvin.

    99, wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitoskiitos! :)

      Oon itekki innoissani noista lukijoista ja nyt on menny jo 100 rikki, wohooo!

      Poista
  9. Edellisissä oli kivampi (erikoisempi) kuvio, mut on nääkin todella sievät. Saat olla ylpeä marmoroinneistasi :).

    VastaaPoista
  10. aivan ihanan väriset! alko tehdä mieli marmoirointeja alkaa räpeltään.. :3

    VastaaPoista
  11. Löysin tän blogin just, ja pakko sanoo et tää on aivan ihana! Sain paljon inspiraatioo, ja huomasin kuinka helppoja mutta samalla näyttäviä kynnet voikaan olla, kiitos siitä (:. Liityn ehdottomasti lukijaks!

    http://minttusblog.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aaaww, kiiiiitos itsellesi! Tällaset kommentit piritää aina päivää :)) ♥

      Poista
  12. En tiedä alkuperäistä ideaas, mut musta noi on just ihanat! ♥ Jos toi on pohjanoteeraus, mitähän mun vesimarmoroinnit sit on? xD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mut mä oisin halunnu et nää olis onnistuneet paremmin.. :D Kiitti :)!

      Poista