tiistai 2. lokakuuta 2012

Ei enää punaista, kiitoos!

Nää oli varmaa mun elämän toiset punaset kynnet, enkä kyllä yhtään tykänny.. Punanen ei oo kynsissä mun juttu sitte yhtään! :D Onneks ei oo montaa lakkaa tota väriä; oliskohan kolme? Joka tapauksessa; punasia kynsiä tässä blogissa tuskin paljoa näkee..
 
 
Lakkana toimi OPI - Manicurist of Seville. Googlettelun tuloksena selvisi, että tää on varmaankin Espanja-kokolemasta(?). Pullossa on nätti punanen ja peittävyyteen riitti 2 kerrosta, mut tää kyllä kuivu tummemmaks mitä pullossa.. Kuvassa näyttää kynsillä liian vaaleelta, kun nuo fimotkin on luonnossa ihan selviä vaaleanpunaisia. Koristeluina siis fimoja ja dotting toolilla tehtyjä palloja. Vaaleanpunainen lakka on Models Ownin Pastel Pink.
 
Miks Cesarsilla pitää olla just nyt ale?? Tai Seppälässä MO:n lakat alennettuina? Ja ne Flormarin duochrometki tulee tällä viikolla myyntii..? Apua! Enhän mä ees nyt voi mitään lakkoja ostella, kun pitäisi sille ponitukselle ostaa varusteita.. Mä koitan nyt...kestää... Eihän siihen syyslomaan oo kun... kolme viikkoa?

8 kommenttia :

  1. Mun silmään noi ainakin näyttää ihanilta! Ja arvaa muuten sorruinko itse siellä cesarsin alessa...ja tiukkaa tekee muidenkin kanssa :D

    VastaaPoista
  2. mäki tykkään noista kynsistä!! ite en oo löytänyt mitään must have- juttuja alennuksista, onneksi ;)

    VastaaPoista
  3. Mä taas tykkään punaisesta on mun yks lemppari väri.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja joillekkin se myös sopii, mulle ei ;)

      Poista
  4. Aivan ihana punainen! Mie taas tykkään punasista kynsistä tosi paljon <3 :D

    VastaaPoista