keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Missä vika?

Mun innostus kynsienlakkailuun on kadonnu jonnekki tietämättömiin. En tosiaan tiedä, mistä vois johtua.. Olin koko viikonlopun kynnet nudeina suojattuna aluslakalla ja mitä kävikään? Heti alko hirvee liuskottuminen ja lohkeileminen. Elikkä siis älkää kukaan enää ikinä väittäkö et mulla olis vahvat kynnet, ei todellakaan!
 
Sunnuntaina kattelin noita mun kynsilakkahyllyjä ja kappas; yksikään lakka ei pompannut silmiini eikä huudellut. Mikä muhun on menny? :o No pieneksi kevennykseksi: kyllä, löysin itseni kuitenki Cesarsin sivuilta tarjouksia kattomasta.. :D
 
Koitin piristää itteeni lakkaamalla kynnet mun lempparilla, OPI:n Teenage Dreamilla, mutta... Onhan kyseessä edelleenki mun paras lakka ja aivan ihana sellanen, mut silti ei jotenki enää innostanu vääntää mitään koristeluja..
 
 
Joo joo, mä kuitenki tiistaina otin itteeni niskasta kiinni ja päätin, että väännän ne koristelut nyt ja vaikka väkisin! Kyl mä tiiän, ettei kannattais kynsiä lakata jos ei vaan innosta ja suju, mutta just sillä hetkellä mua ärsytti tää asia niiiiin paljon, et oli vaan yksinkertasesti pakko.
 
Koristelut tein akryylimaaleilla. Nimettömiin ja peukkuihin (epäonnistuneet) kukat ja muihin vähän viivoja sinne tänne. Mulla ei todellakaan ollu tarkotus tehä noista viivoista tasapaksusia tai suoria. Halusin vaa vedellä niitä ihan vapaalla kädellä. Loppuenlopuks tulihan näistä ihan kivat! :)

 
Mä koitan nyt vähän ryhdistäytyy, mut ei kyllä innostusta lisää yhtää se, et on taas kokeita jaja muutenki pitäs käydä tallilla ja seukkarilla ja sillee.. En mä nyt kuitekaa blogia tauolle laita tai lopeta lakkailua, mut nyt on vaa tällane vaihe. Postauksia ei siis välttämättä tuu niin usein, paitsi jos jollain on heittää mulle jotain hyviä postausehdotuksia. :) Ite aattelin jotain tyyliin top 5 / 10 -lakat mut eikös ne ala olla jo vähän kuluneita..?
 
Okei nyt mä lopetan ettei tuu liian pitkää postausta. Oikeestaa on tääki mun postaukseks pitkä ja varmaa aika tylsää luettavaa, mut olihan mun nyt jonnekki pakko purkaa tää asia ku ei, mun kaverit ei oikeen ymmärrä mun kynsiharrastusta ja -bloggailua, paitsi ehkä pari ihanaa ;)) ♥

4 kommenttia :

  1. Noita kausia vain joskus tulee, mut kyllä ne menee sitten ohikin. Ota vain omaan tahtiin.

    Minua kiinnostaa kyllä vaikka lakkojen top kymppi, niistä voi löytää aina omiinkin kokoelmiin uusia ihanuuksia. Eli anna palaa vain!

    Ja mitä tulee näihin kynsiin, Teenage Dream on ihan täyttä rakkautta ja koristelutkin näyttävät hyviltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos hurjasti kommentistasi! :) Voisin kyllä väsäillä jotain listaa, itse asiassa mielessä olis yks vähän erikoisempi listaus.. ;)

      TD on kyllä aivan ihana, kiitti :)

      Poista
  2. Mullakin on ollut viimeaikoina vähän noita oireita. Ei meinaa inspiraatiota löytyä mistään ja itsellä on lisäksi kynnetkin ihan nysät tällä hetkellä ja se masentaa.

    Kivat kynnet sait kyllä mielestäni aikaan. Tuo on kaunis lakka ja nuo koristelut sopii siihen hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla joo ärsyttää kans kynsien pituus: aluks olin innoissani lyhyistä, mut nyt haluisin pitkät takasi :D

      Kiitos sulle :)!

      Poista