perjantai 19. lokakuuta 2012

Teippimani

Saattepa sittenkin nähdä mulla uudet kynnet! Multa jää siis koko loppu tetti välistä, joten eipä tässä kotona istuskellessa muuta tekemistäkää ole kun lakkailla kynsiä ja postailla. ;) Mitään monimutkasta en jaksanut alkaa säätää, koska mun päätä on särkeny koko päivän ja väsyttää ihan älyttömästi noitten lääkkeitten takia.. :/
 
 
Lakkoina mulla näissä oli Essie - Navigate Her (Navigate Her) ja OPI - Strawberry Margarita. Pohjalla Essietä on kolme kerrosta. Kaksikin olisi riittänyt, mutta päädyin laittamaan kolmannen, koska mun kynnet on niin uurteiset ettei kerros aluslakkaa riittäny niitä uurteita peittämää. Välissä kuivatin lakan Orlyn pikakuivattavalla päällyslakalla.
 
 
Kärkiin rajasin maalarinteipeillä v:n muotoisen alueen, jonka sitte lakkasin OPI:lla. Päällyslakkana toimi taas Seche Vite. Tykkään ite näistä kyllä paljon vaikka ovatkin niin yksinkertaset! Noi värit vaan sopii täydellisesti yhteen :))


 

6 kommenttia :

  1. Söpöt! Jostain syystä tuli vesimeloni mieleen, johtunee varmaan värimaailmasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, eipä mulle tullu ollenkaa mieleen tollane :D Mutta kiitoos:))

      Poista
  2. Mulla taas tuli heti mansikkamieleen :D

    Pikaista paranemista!

    VastaaPoista
  3. Sulle on tunnustus mun blogissa :) http://wastinglifestyle.fi/?p=848

    VastaaPoista