keskiviikko 17. lokakuuta 2012

TOP 10 - parhaat kynsilakkani

Uusia kynsiä ei tuu ainakaan reiluun viikkoon eli nudeilla mennään :D Ajattelin listata parhaat kynsilakkani, eli 10 lempparia löytyy tästä postauksesta. :)
 
Aloin listaamaan parhaita ja tajusin, että melkein kaikki on merkkilakkoja (vai mitä salonkilakkoja ovatkaan). Mutta entäs sitten ne halpikset? No, päätin, että listaan lakoistani 5 parasta merkkilakkaa ja 5 parasta halpislakkaa! :) Lakat ei ole missään järjestyksessä. Tekstin perässä on linkki postaukseen, jossa kyseistä lakkaa on käytetty, :)

 

 

Merkkilakat

 
 
OPI - Teenage Dream
Ei varmaan kummempia esittelyjä tämä tapaus kaipaa. ;) Vaaleanpunainen glitter vuoden 2011 Katy Perry -kokoelmasta. Lakassa on pientä vaaleanpunaista mikroglitteriä ja isompaa hologrammiglitteriä. 1, 2

 
 
OPI - I Eat Mainely Lobster
Koralli shimmer Touring America -kokoelmasta kesältä -11. Shimmer näkyy hyvin pullossa, mutta kynnellä ei melkein ollenkaan. Ihana tämä on ilman sitäkin, joten ei valittamista. 1

 
 
China Glaze - Papaya Punch
Ehdottomasti paras oranssi, johon oon törmänny! Elikkäs creme koostumukseltaan, peittää kahdella kerroksella ja täydellinen vesimarmorointiin. Aivan iiihana siis :) 1, 2

 
 
OPI - Rainbow Connection
Muppets-kokoelmasta tämä ihana moniväriglitter. Kirkkaalla pohjalla on kolmen erikokoista glitteriä, ja värejäkin löytyy monia. 1, 2

 
 
OPI - Strawberry Margarita
Pinkki creme, aika perus sellainen. Peittää kolmella kerroksella ja on vielä ihanan kirkaskin. Pääsi listalle lähinnä siksi, että on mun luottopinkki ja eka OPI:ni. 1, 2

 

Halpislakat

 
 
Depend - nr. 035
Täydellinen neon-keltainen! Lakka on oikeesti tosi kirkas ja sen huomaa kyllä kaukaa! :)) 1
 
 
 
Sinful Colors - Jaune Pastel
Ranskantuonti, pastellinen keltainen ja creme, oi niin ihana lakka! Ainoat miinukset tulee peittävyydestä ja levittyvyydestä. En oo oikeesti käyttänyt tätä niin paljoa, mutta kun tää meni tippumaan lattialle, nii on vähän vajaantunu.. :/ 1, 2
 
 
 
Models Own - Golden Green
Vihreä lakka mun TOP 10:ssä? Kyllä, sillä tämä duochrome on sen ansainnut. Vihreä ja kultainen, auringossa tosi upea ja peittävyyskin vielä hyvä. :) Tää ilmestyi MO:n Beetle Juice -kokoelman viiden ekan joukossa ja mun mielestä paras niistä. 1


 
Lumene Natural Code - 13 Get color
Kolme viidestä keltasia, huups :D Keltaset lakat on vaan niin parhaita! Harmittaa vaan peittävyys: mun mikään keltasista ei meinaa peittää kolmellakaan kerroksella.. Get color oli mun eka keltanen lakka ja ihanan värinen :) 1


 
GOSH - Orange Drops
Oranssi shimmer, joka auringonvalossa on oikea upeus. Tää on ollu tosi kovassa suosiossa, mikä kyllä pullosta näkyy ;) 1
 

Nyt kerkeänkin postailemaan kun oon kotona. Eilen pieni hevonen astu mun varpaiden päälle ja se oli sitte tet-päivän jälkee reissu päivystykseen. Isovarpaan kynsi oli irronnu sillee juuresta et se oli vaan reunoista heikosti kiinni. Se sitte päivystykses otettii kokonaa pois.. Nyt toi (entisen) kynnen paikka näyttää siltä että se olis lakattu tummanpunaisella jellyllä huolettomasti.. :/ On muute aika kipee ja pitää kattoo et miten tetin kanssa käy. Tänää oon ainaki kotona, mut toivottavasti huomen pääsisin töihin. :)
 

4 kommenttia :

  1. Golden Green on kyllä munkin lemppari noista MO:n duochromeista!

    Kivoja lakkoja, kelpais itsellekin jokainen näistä :D

    VastaaPoista
  2. Papaya Punch!<3 Tuo depend on kyllä ihana mutta tuntuu olevan vähän kiven alla nykyään.. mut vielä enemmän tykästyin tohon orlyn glowstickiin kun sen kotiutin:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiikä mä oon kuolannu tota Orlya toosi pitkään! Olin kyl jo unohtanu sen, että kiitti ku muistutit :'D

      Poista