lauantai 3. marraskuuta 2012

I love your blog + A Blog With Substance

Mulla näitä tunnustuksia kasaantuu kun ei meinaisi niitä muistaa postailla.. :D Taitaa mulla olla vielä rästissä yksi Liebster Blog -tunnustuskin, mut mulla on niitä jo ennestää kolme enkä muista enää kuka sen mulle viimesimmäks on antanu.. Ei tää nyt sitä tarkota etten niitä haluis, mut omistan hyvän ja lyhyen muistin :D
 
I love your blog -tunnustus tuli Sinikilpikonnalta, kiiiitos paljon! :)
 
 
Säännöthän tähän tunnustukseen ovat seuraavat:
 
1. Kiitä bloggaajaa linkin kera keneltä tämän sait.
2. Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.
3. Kopioi post it lappu ja liitä se blogiisi.
4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin :)
 
Äää apua, tää on taas kiertäny jo kaikilla.. Blogiluettelon perusteella koitin katsoa lukemiani blogeja, joilla tätä ei mahdollisesti olisi ollut. Elikkäs menee seuraaville:
 
 
Seuraava tunnustus, A Blog With Substance, tuli Wasting Lifestyle -blogin Emmalta. Blogi oli mulle ennenstään ihan vieras, mutta vaikuttaa tosi kivalta ja ehdottomasti liityin lukijaksi. :) Kannattaa käydä katsomassa ja tutustumassa! :))
 
 
Sitten palataan itse tunnustukseen ja säännöt tulee tässä:
 
1. Kiitä tunnustuksen antajaa.
2. Jaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle.
3. Ilmoita näille kahdeksalle tunnustuksesta.
4. Kerro kahdeksan satunnaista asiaa itsestäsi.
 
Ekaks laitan tän eteenpäin..tääki taas kiertäny kaikilla, mutta toivottavasti nämä seuraavat eivät olisi sitä vielä tehneet ;))
 
 
Ja sitten ne satunnaiset asiat:
 
1. Haluisin et ois jo joulukuu nii pääsis availee kalenterin luukkuja 8))
 
2. Oon viime öinä nukkunu huonosti, kiitos mun unikaverin, jonka täytyy tulla nukkuu pään päälle ja kehrätä ja leipoa jatkuvasti..
 
3. Lopetan ratsastamisen ratsastuskoulun tunneilla.
 
4. Mulla olis hirveesti postattavaa, mut en haluis postaa kuitenkaa ihan joka päivä.. En kyl ees tiiä miks.. :D Mut eiks se oo vähän sekavaa et välillä postailee joka päivä ja välillä kerran viikossa? Ite tykkään ainakin melko säännölliseen tahtiin julkasta postauksia (älkää siis huomioiko kolmea viime postausta.. :D)
 
5. Mun kynsilakat ei mahdu enää noille neljälle hyllylle, joten nyt niitä täytyy säilyttää pöydällä ja pelätä kokoajan et kissat pudottaa ne..
 
6. Tulisin varmaa hulluks ilman tätä blogia, koska ei mun kaverit kestä esimerkiks sitä, jos pohdin jostain lakasta, onks se shimmer vai glassflecked. :D
 
7. Mun tän hetkinen kännykkä on ollu mulla kohta neljä vuotta ja sillä on vähän vaikee kirjottaa tekstareita kun näppäimet ei toimi.............
 
8. Mua pidetään hulluna, koska ostin Lontoosta 34 kynsilakkaa. Onks se muka väärin? :D
 
 

8 kommenttia :

  1. No ei tietenkään oo väärin ostaa 34 kynsilakkaa matkalta jos kerran löytyy ihania! :D mitä ihmettä ;P

    Mua ei haittaa yhtään epässäännölliset postaukset ja en ole itsekään jaksanut stressailla sellaisista omassa blogissa, eli postailen silloin kun on aikaa ja saan aikaseks :D Toivottavasti ei ole ketään kamalasti haitannut...

    Kiitos tunnustuksesta! Olen sen jo kerran saanut, mutta eipä sillä väliä. Kiva saada uudestaankin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No sitähän mäki! :D

      Mua kyl sillee itteeni omassa blogissa ne häiritsee, mut emmä ees huomaa jos muut postailee epäsäännöllisesti.. :D

      Eipä mitään, ei tarvitse tehdä jos et jaksa, mutta annoinpahan kuitenkin :)))

      Poista
  2. Kiitos paljon tunnustuksesta, teen kun ehdin ;D

    VastaaPoista
  3. Voi kiitoksia tunnustuksesta! :)

    VastaaPoista
  4. Oi, kiitos tunnustuksesta! <3

    Höh, ei todellakaan ole väärin ostaa 34 kynsilakkaa, kun kerran löytää kivoja! Ja vielä Lontoosta! Siellä on varmasti ihan huippu valikoimat, kun Suomeen vertaa. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii ole hyvä :) ♥

      Sitähän mäki.. :D Ja joo on tosi hyvät valikoimat siellä!

      Poista