maanantai 19. marraskuuta 2012

Kun kaikki ei mene suunnitelmien mukaan...

Otsikko kertonee kaiken.
 
Kaikki alko tänään siitä, kun heräsin pirteänä kahdeksan aikoihin vesimarmoroimaan. Mulla oli jo valmis suunnitelma, että eka marmoroisin kynnet, ottaisin kuvat ja niitä kuvia apuna käyttäen tekisin uuden yläkuvan ja ulkoasun.
 
Vesimarmoroinnit onnistu ihan hyvin, mutta ne kuvat.. Ryntäsin puolen päivän aikoihin ulos kuvaamaan kynsiä, mutta kappas, oli jo liian hämärää. Koko päivähän täällä ainakin on ollut hämärä, mut jos mä en voi seuraavien kolmen kuukauden aikana kuvata mun kynsiä muuten kuin sisällä/ulkona heikossa valossa tai salamalla, nii mä en ala. Alkais se lightbox lampun kera kiinnostaa ja paljon.
 
Muutenkin oon ajatellu uuden järkkärin hankkimista. Just nyt se ei olis mahdollista kun ei mulla rahaa niin paljoa ole. Ainakin uuden objektiivin tarvisin ja nopeesti, koska mulla on sellaset vanhat, joilla mä en saa yhtään hyviä kuvia kynsistä.
 
Mun piti siis postata tänää vesimarmoroinneista, mut niistä tuskin tulee postausta ollenkaan. Kyllähän niistä kuvia tuli, mut toi kamera ei osaa toistaa värejä oikein: kuvissa näyttää et mulla ois kokonaan keltaset kynnet, vaikka todellisuudessa mulla on kelta-vihreet marmoroinnit.
 
Edellisten tapahtumien jälkee mä päätin, että julkasen mun edelliset kynnet. Tekstit ja kuvat oli jo valmiit kunnes Photobucket sano ittensä irti. Se päästää mut kirjautumaa sisää, mut ei anna tehä muuta. Ja koska mä en aio laittaa mun postauksiin Bloggerin pilaamia kuvia (paitsi tähän), se sitten siitä postauksesta.
 
Sitten mä kuitenki päädyin säätää blogin ulkoasua. En kestäny enää sitä edellistä yläkuvaa, mun sormetki näytti niin hirveiltä siinä. :D Tein uuden yläkuvan ilman kynsiä, koska mulla ei ole yhtään sopivia lakkauksia siihen. No heitetään pari brushia sinne ja muutama tänne, ja lopuksi vielä tekstit.. Ja näin ollen uusi yläkuva on valmis! Lopuksi vielä vähän ulkoasun mallin ja värien muokkausta. Tykkään tästä ulkasta kyllä enemmän kuin edellisestä. :)
 
Mutta hei, oli tässä päivässä jotain hyvääkin! Sain pari uutta hyllyä kynsilakoille :)) Niihin järjestelin kaikki lakat lukuunottamatta alus-, päällys- ja koristelulakkoja. Ja tottakai myös kalenterin piti hyllylle päästä turvaan multa ja kissoilta ;)

pahoittelen huonoa salamalla otettua ja bloggerin kautta ladattua kuvaa ;)
 
Palaillaan kynsipostausten parissa sitten kun Photobucket toimii! :) Ja saa kertoilla mielipiteitä uudesta ulkoasusta. :)

8 kommenttia :

  1. Miten Blogger pilaa kuvat? Yritin googlettaa, ja tosi moni vain ilmoittaa, että Blogger pilaa kuvat, mutta ei kerro miten. Häiritsee! :D Oon käyttänyt Bloggeria joku yli kuus vuotta nyt enkä oo koskaan huomannut, että mun kuville kävisi mitenkään vaikka ne Bloggerin kautta lataa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihmettelin blogin alottaessa tota ihan samaa, et miks kaikki niin väittää, mut ekassa postauksessa se selvis kyllä itelleniki. Vähän se laatu kärsii eikä näy niin tarkkana. Ei siinä varmaan suurta eroa ole, mutta ihan riittävän suuri ainakin mun kuville.

      Toinen syy siihen, miksen lataa kuvia Bloggerin kautta on siinä, että kuvia mahtuu niin vähän muistiin. Olen kokenut vain yksinkertaisemmaksi ladata Photobucketin kautta. :)

      Poista
  2. aaa se oli sun blogi jossa on toi O.P.In muovipussi kehyksissä!! mäki sain tollasen muovipussin ja ööh.. no mullakin on se nyt kehyksissä kynsilakkahyllyssäni.. eh... :DD

    VastaaPoista
  3. Ulkoasu näyttää hyvältä, vaikka musta siinä vanhassakaan ei ollut mitään vikaa.

    Ja tiedätkö mitä, jotenkin tosi lohduttavaa, että jollain toisellakin joskus päiviä kun kaikki ei mene putkeen. Tää ei varmaan sua kyllä lohdusta, mutta minua sitäkin enempi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mä en vaan jotenki tykänny siitä kun näytti hirveen keskeneräseltä (tosin sellanen se oli ollutkin helmikuusta asti :D).

      Oi ihanaa etten oo ainut! :D

      Poista
  4. Uusi ulkoasu on mukava :) Ja toi kynsilakka hylly aww <3

    VastaaPoista