perjantai 30. marraskuuta 2012

Naked truth

Huomennahan alkaa joulukuu, eli JOULUKALENTERIN eka luukku avautuu! Pyrin esittelemään päivittäin tulleen lakan täällä blogissa, pysykäähän siis mukana! :))

Mutta sitten siihen haasteeseen. Kaikkihan tietää tämän alkuperän, eikö? Sonne haastoi kaikki kynsibloggaajat laittamaan kynsistään kuvan ihan naturelleina, ilman lakkaa. Kurkataanpa siis lakkakerrosten alle ja katsotaan, mitä sieltä paljastuukaan..
 
 
Eipä nää munkaa kynnet täydelliset ole. Ei läheskään. Uurteiset, värjäytyneet ja tosi helposti (nykyään) liuskottuvat ja lohkeilevat. Sinkin puutosta on kun unohan aina välillä ottaa niitä tabletteja. Lisäks mun kynnet ja kynsinauhat kuivuu tosi helposti. Ja toi lohkeama keskisormen kynnessä tuli tänää, enkä oo vielä kerenny lyhentämään.
 
Oli mulla ennen vahvat kynnet, mut nyt ne on muuttunu tosi heikoiks. Kesän jälkeen pitkiä kynsiä en oo enää voinut ees pitää. :/
 
Oon muuten huomannu, et eihän mulla ees oo kovinkaa keltaset kynnet. Ainaki mitä oon nyt näitä "nakukuvia" katellu. Jotain positiivista näissäkin kynsissä :)

3 kommenttia :

  1. Ei sun kynsissä ole kyllä pahasti kellastumia :) Itsekin omistan kynnet, jotka ei kellastu helposti (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ollaan onnekkaita, kun en ainakaan ite tykkää kovinkaan keltasista ;)

      Poista