perjantai 23. marraskuuta 2012

Need Sunglasses?

Ei, mun ei ollu tarkotus postata ollenkaan näitä kynsiä. Sattuipa kuitenkin niin, että tiistaina oltiin 9.luokkien kanssa retkellä Helsingissä (wouu :D), ja tottakai kaikilla oli siellä kamera mukana. Iso kiitos siis Saaralle kameran lainasta ja Ninnille kuvaamisesta! ♥
 
 
Eipä noi marmoroinnit nytkään kunnolla näy, mut paremmin ainakin ku mun kameralla otettuna. Ja koska näitten kuvien ei ees ollu alunperin tarkotus päätyä blogiin, mun kynsinauhat ja sormet on ihan kuivat (ja yllä kuvassa punaset sormet, kiitos kylmän ilman).
 
Lakkoina oli OPI:n Need Sunglasses? ja Did It On 'Em. Pohjalla China Glazen White On White, kaksi kerrosta. Melko ohuita noi OPI:t, koska kuvio ei näy hirveen hyvin, mut tykkään väreistä paljon! :) Ja jos joltain nyt on mennyt ihan ohi näitten kynsien tarina, kannattaa lukea tämä postaus ;)


Oon nyt sitten hankkimassa sen päivänvalolampun, joten kynsiä tuskin lakkaan ennen kuin saan sen. Näin vältytään blogissa huonoilta kuvilta, joita on viime postauksissa nähty jo ihan tarpeeksi! :) Mulla on kyllä muutama postaus jo valmiiksi kirjoteltu, eli hiljaiseloa ei blogin puolella kuitenkaan nähdä :))

6 kommenttia :

  1. Toswi pirteät kynnet :) sopii hyvin tähän syksyn harmauteen piristämään varmasti :D

    Minullakin on blogi että käy katsomassa jos kiinnostaa http://emmminn.blogspot.fi/ :)

    VastaaPoista
  2. Nää on kyl mun mielestä ihanat! :) ite oon ihan toivoton marmoroinnissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos :) Harjoitteluahan se vaan vaatii!

      Poista