perjantai 9. marraskuuta 2012

Panic in the Indian Ocean

Paniikki iskee viimeistään siinä vaiheessa kun tajuaa kadottaneensa ainoan lasiviilansa. Ei, mulla ei ole todellakaan pitkät kynnet. Ei, mä en tosiaan tiedä mikä mua vaivaa kun haluun lyhyemmät kynnet. Ei, mulla ei oo vahvat kynnet, jotka olis lohkeilematta näin kauan. Ja ei, mulla ei oo rahaa ostaa uutta ja kallista viilaa. Mikäpä siis neuvoksi? Epätoivo; mulla tullaan pian taas näkemään pitkät kynnet..

 
Huomatkaa hei mun kekseliäät otsikot part. 83.. :D Juup, tämähän johtuu siitä, että kynsille pääsi iiiiiihana Models Ownin Indian OceanBeetle Juiceihin kuuluva duochrome. Kai mä voin taas vaihtaa mielipidettä siitä kaikkein parhaimmasta duochromesta? Nimittäin tässä se nyt on! ♥
 
Tiesin tän olevan tosi ohut, joten pohjalla on Freshcoverin Summer Sky (2 kerrosta). Päälle sitten kolme kerrosta MO:ta ja voi että mä tykkään! :)) Koristelut on tylsästi samanlaiset kun näissäkin, mut tykkään jotenki näistä strasseista, enkä viittiny pilata lakkaihanuutta millään monimutkaisilla koristeluilla. Jotenki vaa rakastuin näihin ihan täysin (pitäkää vaan hulluna).. 8)

Menee taas hermot tohon kameraan.. Kuvat otettua se näytti värit hyvinä näytöllä, mut kappas kun siirsin ne sitte koneelle.. Joo vaaleanpunasta ette tossa yllä olevassa kuvassa nää, kiitos heijastusten ja kamera (+kuvaajan). Tähän loppuun laitan vielä kellertävän ja huonon kuvan, mutta tässä vaaleanpunanen näkyy edes vähän parempana :)

 

10 kommenttia :

  1. Kyllä musta tuossa ylemmässä kuvassa vaaleanpunaista... Vai näenkö harhoja?

    Upea lakka kyllä, aikaisemmin tää ei oo muhun iskenyt mut nyt näiden kuvien perusteella aloin himoitsemaan tätä. Tosi paljon. Hitsin lakkalakko!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi näätkö? Jesjesjes :)))) Mä luulen et se on tässä mun koneessa se vika, koska mun kameras tossa näky ihan selvästi vaaleenpunanen.

      Eikös Sonne joskus sanonut, että lakkalakot on tehty rikottaviksi? ;D

      Poista
  2. meillä ainakin oli tarjoustalossa suht halpoja lasiviiloja, en tiedä parhaimmasta laadusta mut kyllä sillä pärjää ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu Trindin lasiviila ja vaikka maksoki aika paljon, niin hyvä on ollut! :) Vähän varauksella suhtautuisin kyllä noihin halpiksiin, koska mullaki sellanen joskus ollut ja rikki menny aika nopeesti :/

      Poista
  3. tosihienot kynnet ja toi otsikko oli mun mielest ihan tosihauska! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha enhän mä yleensä otsikoita osaa keksii :D Mutta kiitos ja kiva että tykkäät! :)

      Poista
  4. Aivan ihana lakka ja nuo kynnet on todella nätit :)

    VastaaPoista
  5. Kivan sävyinen duochrome!

    Musta tuntuu että se on melkeen enemmän tuurista ku laadusta kiinni että kauanko lasiviila kestää. Hyvälaatunenkin hajoo jos tiputtaa/istuu päälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se laatu kyllä vaikuttaa siinä, jos viila alkaa kulumaan. Ei nuo huonolaatuiset ole ikuisia, vaikka niin väitetäänkin. Kyllä mulla oli joskus huonolaatunen, joka meni katki, eikä ollut edes vielä kulunut.

      Poista