torstai 15. marraskuuta 2012

Viikonlopun kynnet ja näyttelyt

Viime viikonloppuna oltiin Zumban kanssa Tallinnassa näyttelyissä. Mun oli kyllä tarkotus tehdä sinne jotkut teemaan sopivat kynnet, mut en vaan jaksanu. Päädyin siis ihan yksinkertaisiin pohja + joku kiva glitter -kynsiin.
 
 
Pohjalla näissä oli Flormarin nro 807; blogissa aiemminkin näkynyt holosarjan epäholo. En nyt ole varma, laitoinko tätä kaksi vai kolme kerrosta.. Kyllä se varmaan oli kolme(?). Päällä kerros Models Ownin Disco Infernoa. Tää mun Mirrorball-hehkutus tulee nyt vähän jäljessä mut tykkään tästäki lakasta ihan älyttömästi! DI:n lisäks mulla on kokoelmasta vaan Dancing Queen, koska livenä ne muut ei oikein innostanu.
 
Tallinnassa ei kovinkaan paljoa vapaa-aikaa näyttelyiltä jäänyt, mutta käytiin Rocca Al Maressa, Stockmannilla ja Viru-keskuksessa. Olin kuullu, että Roccalta sais Nufuja, mut ei siellä mitään ollu.. :/ OPI:lta oli jotain ja sitten Rimmeliä, BeYu:ta, IsaDoraa, mut eipä sen ihmeempiä. Stockmannillakin oli jotenki huono valikoima tällä kertaa. Mun oli tarkotus ostaa Orlyltä musta ja valkonen, mut ei ollut. Ei ollut niitä myöskään OPI:lla eikä China Glazella. Sally Hansenilla oli, mut en tykkää niistä pulloista yhtään. :D
 
Viru-keskuksen, vai onko se Kaubamajaa(?), kosmetiikkapuolella oli kyllä paljon lakkoja ja kuolasin niitä kaikkia Chinoja, mut mukaan tarttu vaan musta Liquid Leather ja valkonen White On White. Oon niiin ylpee ittestäni etten ostanu enempää :D Okei ostin mä vielä yhden Sechen kun siellä se maksaa vajaa 9 euroo kappaleelta. :) Ja äh, tietenki mä unohin kuvata nuo ostokset..... No mutta toisaalta eipä ne mitään niin ihmeellisiä ole.. ;)

 
Näyttelyt Zumballa meni tällä kertaa tosi hyvin! Viikonlopun se aikana sai viimeset sertit ja valmistu Supreme Premioriksi, ja mukaan tarttui yksi kategoriavoitto ja yksi nominointi. Ei tosta kissasta voi olla muuta kun ylpee! :) ♥

2 kommenttia :