lauantai 8. joulukuuta 2012

Black and golden eye

Itsenäisyyspäivänä mulla oli kaikkea muuta kuin päivään sopivat kynnet. Mutta syynähän oli pikkuserkun ylioppilasjuhlat ;)
 
 
China Glaze - Liquid Leather
OPI - GoldenEye (Skyfall)
Seche Vite
 
En muutenkaan perusta sinivalkoisista kynsistä. Sininen ja valkonen yhdessä, eijei! Kyllä vaaleensininen vielä menee, mut että tummansininen valkosen kanssa..... Suomenlippuja ei siis mun kynsissä tulla näkemään varmaan koskaan.
 
Nämä kynnet tein yöllä tavoitteena vaan päästä ajoissa nukkumaan. Puoleen yöhön asti kestäneen kuivattelun jälkeen luovutin ja menin nukkumaan. Onneksi aamulla ei ollut mitään painaumia, kiitos Sechen ;))
 
Pohjalla tota CG:n mustaa kerros, mut tuli vissiin vähän liian paksusti kun meinas kuplii.. V-ranskis on GoldenEyella, jota saikin kerrostaa ihan kunnolla peittävyyden saamiseksi. Lopputulos on ihan kiva; yksinkertanen, mutta kuitenkin riittävän näyttävä. :)

Huomatkaa myös tänään aikasemmin ilmestyny 8. luukku! Tää blogger jotenki sekoilee näitten kellonaikojen kanssa, ja näyttää et toi ois julkastu eilen(?). Mulla tosin toi aikavyöhyke on ihan väärä, joten miten mä saan bloggerin kellon Suomen aikaan?!

8 kommenttia :

  1. oi mitkä kynnet!! :)

    meet asetuksiin-> kieli ja muotoilu ->aikavyöhyke ;) tietysti se helsinki aika ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon! Pitääki vaihtaa viel tänää :)

      Poista
    2. eipä mitään,kiva kun mä joskus jopa osaan jotain ni kiva auttaa muita :)

      Poista