perjantai 14. joulukuuta 2012

Lakkaostoksilla

Menin viime tiistaina kaupungille Fantasy Firen takia, koska olin aatellu sen olevan iha must have -lakka. Suuntasin siis Sokokselle, ja sieltähän Fantasy Fireä löytyikin monta kappaletta. Lopulta se jäi kuitenkin sinne hyllyyn (en ala selostamaan, miksi, koska postaus vois vähän venyy ;)).

OPI:lla oli Holland-, The Amazing Spider Man- ja Touring America -kokoelmien viimeiset lakat sekä shatterit alennuksessa, vain 10€/kpl! Siinä sitten niitä hiplailin ja meinas pari lähteä mukaan, kunnes ajattelin etten tarvii niitä. Nyt harmittaa, kyllä mä vielä meen niitä hakemaan! :D

Layla Ceramic Effect - CE 52 & CE 53

Tyhjin käsin en kuitenkaan lähtenyt, vaan mukaan tarttui Laylan Ceramic Effectejä kaksin kappalein. CE 52 ja CE 53 ovat flakies-lakkoja ja upean näköisiä normaalin lakan päällä. CE 52 muistutti kovasti Fantasy Fireä, ja itse asiassa nuo kaksi ovat ihan samanvärisiä.

CE 52
 
CE 53
Huomatkaa hei tänää aikasemmin tullut joulukalenteripostaus!

12 kommenttia :

  1. Oi miten ihanat lakat. Varsinki toi CE 53! Ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään enemmän tosta 52:sta ;)) mut 53 on hyvä joululakka!

      Poista
  2. Mäkin huomasin ton Laylan violetihkon flakieslakan, ihan samanmoinen kuin Fantacy Fire :D Tosin mulla jäi taas kaikki sinne hyllyihin! Ah, oon ylpeä itsestäni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D mä aattelin etten tarvii sitä fantasy fireä mut varmaa käyn sen vielä hakemassa :D

      Poista
  3. Layla CE52 lähti mukaan välittömästi, ku tapasin sen Lahen Kärkkäiseltä. Mies maksoi, ku mä TARVITSIN sen ehdottomasti !!! Ja se ON ihana !!! =D
    Fantasy Fire taitaa olla tuolla ainokaisessa joulupaketissani, tai enhän mä voi varmaksi tietää, koska se on kuitenkin joululahja... ;D

    VastaaPoista
  4. Oi voi, ihania. en ole edes nähnyt noita missään :o Pitää siis mennä shoppailemaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! ;) itse löysin nämä sokokselta.

      Poista
    2. Löysin! Mutta meidän sokoksella oli eri värejä. Kiitos vinkistä!

      Poista
    3. Jes, hyvä! :) Meilläkin niitä oli useampia värejä, mutta nämä oli mun mielestä kivempia kuin ne muut ;)

      Poista
  5. Hei! Mistä ostit nuo Laylan kynsilakat? En ole täälläpäin niitä nähnyt missään :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahden Sokokselta, mutta on muissakin sokoksissa sekä kärkkäisellä pitäisi olla :))

      Poista