sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Luukku 9: Mistress

Nyt on blogin aikavyöhyke vaihdettu ja kuten arvasinkin, kaikkien postausten päivämäärät ja kellonajat menivät päin sitä itseään. Listasin kyllä kaikki ylös ennen muutosta, joten tästä sitten lähteekin seuraavaksi niiden muuttaminen. Joulukuun postaukset muutinkin jo :)
 
 
 
Sitten siihen lakkaan. Mistress on aivan ihana punainen! Kirkas ja jotenkin raikas, ihan erilainen kuin mun muut punaset. Ehkä mä muutan mielipiteeni punasista lakoista, koska ainaki nää kalenterin punaset, awws ♥ ;))
 
Tän piti olla mun 100. postaus, mut eilen poistin kaikki arvontamainostukset, joten eipä okkaan. Noita arvontamainoksia tuskin mun blogissa tullaan enää näkemään, ja musta tuntu jotenki tyhmältä laskee ne mukaan noitten postausten määriin, ku eihän ne silleen oo tavallaan mun blogiin kuuluvia. :)

4 kommenttia :

  1. Suloinen pieni punainen!! Ihana toi kalenteri (kuola valuu jälleen).

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. Ihan itekki yllätyin miten kiva punanen voi olla! :)

      Poista