lauantai 12. tammikuuta 2013

Haasteita

Olin jo tehny tän postauksen valmiiks, vastannu kysymyksiin ja kirjottanu noi faktat. Meinasin jo julkasta, kunnes huomasin saaneeni tämän vielä kerran. Siispä vastailin vielä yksiin kysymyksiin ;)

Näitä haasteita on taas vähän kasaantunu, joten julkaistaanpa kaikki samassa postauksessa. Nyt on pienen ajan sisällä tullu kolme neljä samanlaista, ja aiemmin oon jo tehny kaksi tällasta :D Tää on nyt vähän tylsää luettavaa, kun piti 44 kysymykseen vastaa enkä ees jaksanu laittaa mitään kuvia..

Kiitokset siis World of Color -blogin S:lle, PinkkiPantterin Nannelle, Thulian In Wonderlandin Tikelle sekä Hymyilevät kynnet -blogin karoliinaww:lle tästä! :)
 
Säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi.
Vastaa haastajan 11 kysymykseen.
Keksi 11 uutta kysymystä.
Haasta 11 bloggaajaa, jolla on alle 200 lukijaa.
Kerro bloggaajille, että olet haastanut heidät.
 
En ala tässä nyt kertomaan 44 asiaa ittestäni, joten saatte tyytyä vain 11 faktaan. ;)

1. Tää haaste olis helpompi toteuttaa kuvilla, niin kuin kuvahaaste, jonka oon tehny kesällä. Ei tässäkään mitään vikaa ole, mut oon huono keksii näitä.. :D
2. Heittäkääs nyt joku mulle sellanen kuvahaaste, mä niin haluisin! ;)
3. Mun opiskeluinto (jos sellasta on ees joskus ollu) on laantunu ihan täysin. Just nyt kun numeroitten eteen pitäs jotai tehdä, niin mä en vaan jaksa..
4. Mulla tulee iltasin kirjotusinspis, joten saatan vääntää aika myöhäänki blogiin jotain postauksia.
5. Tarvisin uuden hyllyn mun lakoille, taas vaihteeks.. ;)
6. Oon lopettanu ratsastuskoulun tunneilla käymisen ja musta tuntuu jo nyt, et en enää osaa mitää.
7. Mun pitäs suunnitella logo, mut mun pää on ihan tyhjä.
8. Mua suututtaa toi Bloggerin sovellus iPhonelle, kun sillä ei voi ees vastaa kommentteihin muuta kun anonyyminä.......
9. Oon ihan koukussa Instagramiin (ja mut löytää sieltä nimimerkillä theyellownails).
10. Mun pitäs taas viilaa kynnet ku alkaa olla tallilla jo hankalat, mut en jaksais millää.. :D
11. Puhelimenki käyttö alkaa olla vaikeeta ku nää kynnet on niin pitkät..
 
S:n kysymykset:
 
1. Leffaan karkkia vai popcornia?
Popcornia! :p
 
2. Kuka laittaa kaupan kassahihnalle 'seuraava asiakas' -palkin? Se kenen tavarat on jo hihnalla vai se kuka tulee tavaroidensa kanssa perässä?
Tarkottaako tää, että miten pitäis toimia vai että miten ite teen? No mut ite ainakin laitan sen aina, jos edellinen ei oo laittanut. Ja laitan sen myös omien ostosten jälkeenki :D
 
3. Käytätkö itseruskettavaa?
En.
 
4. Pelaatko jotain peliä? Mitä?
Een pelaa.
 
5. Katotko mieluummin leffoja ja sarjoja kotona vai TV:stä tulevaa ohjelmaa?
Katon leffoja ja varsinki tv-sarjoja harvoin, joten en osaa oikeen sanoa..
 
6. Kissa vai koira?
Kissa :)
 
7. Tuleeko mielestäsi maailmanloppu 21. päivä?
Eipä näyttäny tulevan... ;)
 
8. Käytätkö hammastikkuja vai hammaslankaa?
Hammaslankaa pitäs käyttää, mut en mä ikinä jaksa :D
 
9. Urheiletko säännöllisesti?
No en...
 
10. Oletko allerginen jollekin?
Oon allerginen maitoproteiinille, eli en voi käyttää maitotuotteita ollenkaan.
 
11. Pidätkö tällaisista haasteista?
Onhan se aina kiva saada haasteita ja tunnustuksia :)

Nannen kysymykset:

1. Onko sinulla luonnonkynnet vai rakennekynnet?
Ihan luonnonkynnet on :)

2. Minkä muotoiset kyntesi on?
Äääk, mikä näitten virallinen nimi on? :D No mutta kaikki blogia lukevat varmasti tietävät, tällaset nelikulmaset(?).

3. Onko kynsissäsi lakkaa, minkä väristä?
On, korallia ja mustaa :)

4. Koristeluja kynsissä, minkälaisia?
Testailin water spotted -tyyliä, kuva instagramissa ja facebookin puolella. Postaus tulee myöhemmin! :)

5. Miten hoidat kynsiäsi?
Yritän öljytä ne aina, kun otan lakat pois, mut monesti on niin kiire ettei kerkee.. Oon oikeesti tosi huono hoitaa kynsiäni! Ihan hävettää, miten huonossa kunnossa ne on noitten lakkoje alla.. Kynsinauhoja kuitenkin rasvaan ja öljyän päivittäin.

6. Suosikki lakkasi?
OPI - Teenage Dream.

7. Inhokki lakkasi?
Ei mulla oikeestaan mitään inhokkeja oo, kun en yleensä osta sellasia, jotka ei miellytä :))

8. Montako lakkaa omistat (pois lukien alus-, päällys- ja leimauslakat)?
Pakko vastata, että tarkkaa lukua mä en ees tiedä.. Värilakkoja uskoisin olevan noin 150, mut en todellakaan oo varma (liian laiska laskemaan..) :D

9. Monennetko lakkaukset on tälle viikolle?
Taitaa olla kolmannet.

10. Teetkö tällä hetkellä samalla jotain kynsiin liittyvää?
En tee..

11. Asteikolla 1-10, kuinka paha kynsilakkakäry on huoneessa, jossa olet nyt? :D
Oikeestaan ei paha, tällanen normaali, mikä mun huoneessa nyt aina on :) Mut asteikolla, hmm..oliskohan 3-4 hyvä?

Tiken kysymykset:

1. Milloin aloitit bloggaamisen ja miksi?
Vuoden 2012 helmikuussa. Olin seuraillu jo pitkää kynsiblogeja ja haaveillu omasta. Kun sitten vielä kaverit kannustivat sellasen tekemään, niin päätin rohkaistua. :)

2. Mistä blogisi nimi tulee?
Blogin nimen päättäminen oli tosi vaikeeta, ja se miten päädyin tähän nykyseen, on vähän pitempi juttu. Oikeestaan oon tehny kokonaisen postauksen pelkästä nimestä, ja sen julkasen varmaan joskus ens kuussa.. Mutta tiivistettynä: mun kynsistä ;)

3. Onko sulla luonnonkynnet vai rakennekynnet?
Luonnonkynnet, edelleen ;)

4. Onko sulla jotain erityisiä hoitotoimenpiteitä liittyen kynsiin?
Kuten jo aiemmin tuli mainittuu, oon tosi huono hoitamaan kynsiäni, joten ei siis ole.

5. Lempikynsilakkaväri?
Keltanen on ollu jo tosi pitkään suosikki, ja pinkki silleen kans. Menee oikeestaan vähän kausittain, oon nimittäin nyt innostunu sinisistä ja vihreistä :)

6. Onko sinulla jotain lakkaa kynsilläsi tällä hetkellä, jos niin mitä?
China Glazen Coral Star sekä Liquid Leather ovat nyt kynsillä. :)

7. Onko kynsilläsi tällä hetkellä jotain koristuksia?
On, vastasin tähän jo ylempänä.

8. Lemppari lakkamerkki?
OPI ♥

9. Top 5 kynsilakat?
Tää on tosi vaikee, kun vähän aina vaihtelee.. Tällä hetkellä varmaan seuraavat (ei järjestyksessä): OPI - Teenage Dream, OPI - GoldenEye, Models Own - Indian Ocean, Flormar - DC05, OPI - Rainbow Connection.

10. Inhokkilakkamerkki?
Mavala. En koe tarvetta perusteluille :D

11. Minkä verran sinulla on kynsilakkoja?
Tähänkin oikeastaan jo vastattu. Mutta siis jos tarkottaa ihan kaikkia, niin menee varmaan reippaasti 160:nen yli ;)

Karoliinaww:n kysymykset:

1. Missä maissa olet käynyt?
Ruotsissa, Virossa, Portugalissa, Espanjassa ja Iso-Britanniassa. Oliskohan siinä kaikki?

2. Mikä on lempi ruokasi?
Eipä mulla mitään erityisiä lemppareita ole, oon aika kaikkiruokanen.. :p

3. Mikä on parhain katsomasi elokuva?
Parhainta on vaikee sanoo (koska en nyt ees muista kaikkii..), mut ainakin Inception, Legend of the Guardians ja Nälkäpeli tulee mieleen. :)

4. Mikä on parhain muistosi?
Niitä on niiiiiin paljon, ja tosi vaikee päättää parasta! Jos vaikka viime vuodelta miettii, niin varmaan meidän ponin syntymä ja oikeestaan koko kesä, kun oli ripari ja ratsastusleiri, ja touhuttiin tallilla :)

5. Pidätkö kynsilakoista?
Juu :)

6. Jos saisit olla minkä ikäinen vain niin minkä ikäinen olisit? Miksi?
Miten mä voin osaa tällaseen vastaa? Mun mielestä on kiva olla just tän ikänen ;)

7. Jos saisit tehdä mitä vain niin mitä tekisit? Miksi?
Hmm.. Tyhjentäisin jonkun kaupan kynsilakoista..? Ja sitte rakennuttaisin pullokaupan myös Suomeen! :D

8. Kuka on idolisi?
Ei olee.. ;)

9. Milloin aloiti blogin pitämisen?
Helmikuussa 2012.

10. Mitä harrastat?
Ratsastus ja muutenki hevoset on mulle se ykkönen harrastuksissa! Lisäks tottakai kynnet ja bloggaamisen lasken myös harrastuksiini. Tykkään myös valokuvata :)

11. Missä olet 10 vuoden päästä?
Ei hajuakaan...

Oon tehny tän jo kuus kertaa, joten en nyt jaksa alkaa värvätä uusia kysymyksiä ja haastaa ketään. Tää on muutenki ollu melkein jokasella mun lukemalla blogilla. :)

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti