maanantai 28. tammikuuta 2013

Leopardeja nysäkynsissä

Oon nyt niin vihanen ittelleni, kun edellisestä postauksesta on vierähtäny jo viikko. Nykyään tulee vaan sen verran harvemmin kone avattua ton puhelimen takia. Koitan ryhdistäytyä postaamaan taas useemmin kun kynsikuviakin on varastossa ihan mukavasti. :)
 
Vesitäplien jälkeen kynnet lyhenikin vähäsen. Ja tähän päivään mennessä ne oli taas kasvaneet ihan liikaa, joten just nyt mulla on vielä näistäkin lyhyemmät kynnet. Tykkään nysäkynsistä ♥
 
 
 
Tein pitkästä aikaa leopardeja. Lakkoina oli Ciaté Cookies And Cream ja Models Own Utopia, sekä täplien reunoissa BeYu 149. Aivan ihania lakkoja kaikki! Sopi myös tosi hyvin yhteen. Täplät ja niitten reunat tein dotting tooleilla, ja ainakin ite tykkään lopputuloksesta hurjan paljon! :)
 
Utopia, Cookies And Cream, 149
 
Tänää olin myös Lahdessa, ja saaliina pari Essietä Sokoksen alesta, hups :D No kaikkihan oli tietenki sen tet-sopimuksen syytä; enhän mä sille mitää voinu et mun oli pakko mennä Sokokselle, enhän?! Joka tapauksessa lähen tästä nyt ihastelemaan uusia lakkarakkauksia ja jos sitä koittais ne läksytki tehdä.. ;)

14 kommenttia :

  1. Siis todella kauniit ja todella hyvin yhteensopivat sävyt. Utopia on niin <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :) ja Utopia on aivan ihana <3

      Poista
  2. Ihanan väriset ja muutenkin hienot kynnet :) Ihastelen aina lakkauksiasi kun ne on niin huolelliset ja siistit! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooi kiitos, tällasista kommenteista tulee aina niin hyvälle tuulelle! :3

      Poista
  3. Tosi suloiset! Sun "nysäkynnet" on samannäköiset kuin mun kynnet pitkinä :D Itken täällä melkeen kun eilen jouduin lyhentämään kynnet niin, että niissä on enää muutama hassu milli kasvua. Ne on jo nyt melkeen yhtä pitkät kuin leveet ja typerän näköiset :D Byhyyyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ei noi niin hirveen lyhyet oo mut mun kynsiks on :D

      Poista
  4. Oijoi ihanat :) mun kynnet on sitten todella nysät, jos noi sun on nysäkynnet. Mä en ees ikinä oo saanu kasvatettua omia kynsiä noin pitkiksi :F

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no mut näkisitpä nää nyt kun on vielä näistäkin lyhyemmät :D Mutta kiitos! :)

      Poista
  5. Ihanat :) ja tuo MO:n lakka...... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, se on aivan ihana tapaus! :)

      Poista