keskiviikko 9. tammikuuta 2013

Marlies Dekkers + talviset kynnet

Vuorossa omituisen Marlies Dekkers -kynsilakan esittelyä ja lakalla toteutetut kynnet, joista pidin tosi paljon.
En ollu ennen tienny, että Marlies Dekkersillä on kynsilakkoja (tosin itse merkki on muutenkin tosi vieras). Tällainen yksilö mulle kuitenkin kiikutettiin. En oikein vieläkään oo varma antajasta, koska se miten tää mulle pääty, on vähän monimutkikas juttu.

Lakka on tosi nätti sininen creme Scandic Blue. Tän kokoa ei lue missään, mut luulisin olevan reilu 5 ml kuitenkin. Muuten ei mitään valittamista, mutta haju on ihan karmea! Mikään kynsilakka mulla ei oo koskaan ollu näin järkyttävän hajunen. Models Ownin Mirrorball-lakat ei oo mitään tähän verrattuna!

Sitten päästäänkin niihin kynsiin, joissa pääosassa edellä esitelty lakka on.


Ciaté - Cutie Pie
Marlies Dekkers - Scandic Blue
Wet 'n Wild - Halucinate
OPI - Pirouette My Whistle (New York City Ballet)

valkoinen akryylimaali (Oumaxi)
2 mm vaaleansiniset strassit

Pohjalla, aluslakan päällä, on kaks kerrosta Ciatén uutta ranskislakkarakkautta. Tein tollasen vähän erilaisen ranskiksen MD:llä, eli vedin sen reunoista vähän alemmas. :) Päälle kerros Halucinatea, lumihiutaleet akryylimaalilla, niitten päälle OPI:n hopeeta glitteriä ja lopuks vielä strassit. Ja koko komeuden (jos niin voi sanoa) päälle Seche Vite.


Ite tykkäsin näistä tooosi paljon! Luultiin vaihteeks tekokynsiks, vaikka oon yrittäny tehdä selväks, et mulla ei oo tekokynsiä, ei oo koskaan ollu eikä tuu olemaan. :D Ja ainakin sisko sano, et nää on hienoimmat kynnet, jotka oon tehny. :)

34 kommenttia :

  1. oooh miten ihastuttavat, todella kauniit!! ;o :)

    VastaaPoista
  2. Todella nätit, lakat sopivat täydellisesti toisiinsa. Ehdottomasti näteimpiä lumihiutalekynsiä mitä nähnyt. ^^ Harmi tosin tuo haju, sillä on niin nätti sävy. Lisäksi kivasti pakattu, vaikka sillä ei nyt niin väliä olekaan. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :))

      Pakkaus on tosi kiva (vaikka onnistuinkin sen jotenki repäsemään rumasti..), haju ei..

      Poista
  3. Tosi kaunis pullo, ei uskoisi että haisee pahalle kun se on niin puhtoisen ja viattoman näköinen:D Mutta kivat kynnet oot tehnyt:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, mutta ei kaikki voi aina hyvin olla ;) Kiitos paljon, Sissi! :)

      Poista
  4. Kauniit! kaikki yksityiskohdat sopii hyvin yhteen"

    VastaaPoista
  5. Uskomattoman kauniit, niin tarkasti ja siististi tehdyt :)

    VastaaPoista
  6. Ihanat kynnet! En ole kuullutkaan, että Dekkersillä olisi lakkoja. Alusvaatteet ovat kyllä tuttuja ja himotuslistalla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitoos :) Itsellenikin tuli ihan yllätyksenä, kun ei näitä oikein muualla ole näkynyt.

      Poista
  7. Liityn kuoroon: ompas hienostuneet kynnet :)

    VastaaPoista
  8. Ihanat (: Niin talviset kynnet! :)

    VastaaPoista
  9. Haastoin sut blogissa http://thulianinwonderland.blogspot.fi/2013/01/haasteilua.html

    VastaaPoista
  10. Oi, nää on tosi nätit :)

    Mutta en kyllä tykkää pahan hajuisista lakoista. Ei noi normaalitkaan niin ihananlle haise, mutta on eteen tullut niitäkin jotka haisee vielä pahemmalle...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)

      Ns. "normaalilakat" ei mun mielestä enää ees haise, kun noissa huuruissa viettää aikaansa joka päivä. Mutta tää lakka on ihan pahin kaikista :/

      Poista
  11. Oi wau, ihanat lakkaukset! Aika jännä, että Marlies Dekkersillä on alusvaatelinjastonsa ohessa kynsilakkojakin :D Hassua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos paljon! Ite yllätyin kanssa tosta merkistä :D

      Poista
  12. Marlies Dekkers on rintsikkamerkki aika luksus sellanen, mä sain joululahjaks ton lakan eräiden muiden asioiden ohella ja täytyy kyl sanoo et ihana lakka mut järkky haju. Mistä sä tän kyseisen yksilön löysit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle annettiin tämä, oikeastaan isä sai tän työkaveriltaan ja antaja käski antaa mulle. Ilmeisesti tiesi, että mä lakkaan paljon kynsiä. En siis ole tilannut mitään, mutta tämä lienee myös tullut kaupanpäällisenä :)

      Poista
    2. Okei, ihmettelen vaan koska mä sain tän mun äitipuolelta joka myy MarliesDekkerssiä Hämeenlinnassa omassa liikkeessänsä ja tiedän että tätä merkkiä ei myy moni :)

      Poista
    3. Mulla ei oo mitään tietoa, mistä päin tää on tullu..

      Poista