perjantai 4. tammikuuta 2013

Vintage mistress

Monesti sitä oppii kaikkea uutta samalla kun lakkaa kynsiä. Näitä kynsiä tehdessä tajusin, et mun ei kannata alkaa lakkailemaan enää yheksän jälkee illalla, varsinkaa jos seuraavana päivänä täytyy lähtee kouluun.
 
 
Mikään ei nimittäin meinannu onnistuu. Jos luettelisin tähän kaikki asiat, mitkä oli ongelmana lakatessa sekä kaiken, mikä mua näissä kynsissä ärsyttää, niin luultavasti kukaa ei jaksais lukee tätä. Säästän teidät siis ylimääräiseltä valitukselta ja tiedostan olevani liian kriittinen kynsiäni kohtaan. :)
 
 
Lakkoina mulla oli Ciatén Cutie Pie, Vintage ja Mistress sekä China Glazen Liquid Leather. Cutie Pie osottautui tosi hyväksi ranskislakaksi ja laitoin sitä pohjalle 2 kerrosta. Päälle color block Vintagella (vihr.) ja Mistressillä (pun.) ja mustat rajat CG:llä. En käyttäny mitään teippejä, mikä kyllä näkyy. Kynsipedille laitoin vielä 2 mm punaiset strassit ja kaiken päälle Seche Vite.
 
Nää ei jotenki ollu mun tyyliset yhtään, mutta kehuja sai muilta. Joku näissä vaan häiritsee, mut en saa päähän et mikä.. :D

10 kommenttia :

  1. Mun mielestä hienot, ei häiritse mikään:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös se niin mee, että muut ei huomaa tekijää ärsyttäviä asioita? ;) Kiitos Sissi!

      Poista
  2. Olenko mä jotenkin outo jos mulle tulee pokepallot mieleen noista? :) Se on vissiin toi punainen ja valkoinen yhdistelmä ehkä. Mutta söpöt joka tapauskessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mulla tullu mieleenkää et noi vois näyttää sellasilta :D Mutta kiitos!

      Poista
  3. Mä kyllä tykkään näsitä :)

    VastaaPoista