tiistai 5. helmikuuta 2013

Iris + one stroke

Oon ihan just tulossa hulluks.. Nyt olis kuudes päivä kipeenä, onneks alkaa olo jo helpottaa! Jos sitä vaikka huomen pääsis jo kouluun ja tallille, enpä oo Onniakaan nähny viikkoon, se pikkune on varmaa kasvanu taas ;) Kavereitakaa nähny sitte torstain jälkeen, tylsistyn ihan lopullisesti..

En oo pystyny kynsiäkään lakkaa viikkoon! Onneks mulla nyt on näitä esittelemättömiä niin blogi ei ihan kuole ;)
 
 
Kynsillä siis tässä postauksessa:
Gina Tricot - Iris
+Oumaxi akryylimaalit (viol., kultainen)

Iris oli melko ohut, mut ihanan värinen kuitenki; vaaleanvioletin cremen mukana vähän sinistä pientä shimmeriä. Riittävä peittävyys tuli kolmella kerroksella. Lakka levittyi kivasti, ja muutenki tosi kiva lakka.

 
Kukat tehty one strokella, joka alkaa sujua jo ihan ok. Ainakin jos vertaa miltä viime huhtikuussa näytti! :D Kiekurat on tehty ohuemmalla siveltimellä ja pisteet dotting tooleilla.

Nää ei jotenki taas ollu mun tyyliset, mut paljon sai kehuja muilta. Violetti lakka ei vaan sovi mulle, vaikka tykkäänki tosi paljon.. Loppuun vielä kuva pelkästä Iriksestä, mutta kuten kuvasta huomaa, shimmer ei oikein kynnellä näkynyt.

3 kerrosta, ei päällyslakkaa
 

20 kommenttia :

  1. Huippu kauniit kukat oot maalannut! Toi kultainen väri näyttää aika monikäyttöiseltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tykkään kyllä kovasti siitä, se sulautuu one strokessakin tosi hyvin värien kanssa, kun on hiukan löysempää ja siinä on sellanen hohde. :)

      Poista
  2. oi, mun pitää opetella lisää tuota maalaamista. Tosi hienot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harjottelua se (ainakin mun osalta) on vaatinut ja paljon! Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Aivan ihanat! Täytyy varmaan käydä tutkimassa löytyisikö tuota Iris-lakkaa vielä. Ja upeat kukkaset, kokeilin itsekin niiden tekoa ja lopputulos oli... noh mielenkiintoinen :D (mikä voi kyllä johtua akryyliväreistä, jotka ovat epämääräisia askarteluvärejä....) Nostan kyllä hattua kaikille, jotka pystyvät tunnistettavia ja kauniita kukkia tekemään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa, tuo on tosi kiva lakka! Ja kiitos, harjoitteluahan tämä tekniikka vaatii :) Ite oon tykänny tosi paljon Oumaxeista.

      Poista
  4. Ihanat, vau :). Mulla ei oo one stroke onnistunut millään, eikä kaikki-mulle-heti-nyt-luonteeni hyväksy, jos en osaa kolmannenkaan harkkakerran jälkeen :/. Onkohan siveltimellä isokin merkitys, hmmm. Siis jos sivellin on susi, koko homma on menetetty...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ainakin mun mielestä siveltimen laatukin vaikuttaa. Ja leveys kans, mulla ei onnistu jos on liian kapea. Helpoin one stroke (mun ymmärtääkseni) olis toteuttaa sellasella leveellä, jonka pää on vinosti leikattu. Itellä on ihan tasanen nii hankaluuksia meinaa olla.

      Kiitos kommentista, Sannu :)!

      Poista
  5. Miten ihanat! :)! Tuo lakkakin on niin ihana! :) mä en ennen tykänny kauheesti liloista nyt oon ihan rakastunu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! :) Lilat lakat on kyllä ihania :)

      Poista