maanantai 11. helmikuuta 2013

Luis Lemon with crocodile

Edellisten one stroke -kynsien jälkeen mulla oli vaihteeks neon-keltaset kynnet. Niistäkin on jo sen verran aikaa, että ehdin jo säikähtää kun kuvia ei löytynyt mistään. Mutta enhän mä ees niitä koskaan kuvannut, kun muistin mulla olevan vielä esittelemättä edelliset neon-kynnet (samalla lakalla). Ja nää tän postauksen kynnet on joulukuulta, hups..
 

En osaa edelleenkään kuvata tällasia lakkoja..

Lakkana Models Own Luis Lemon. Tää meni ehdottomasti Dependin ohi, ai että mä tykkään! Alla oli valkoinen lakka, ja Luis Lemonia varmaan joku 3-4 kerrosta. Kyseinen lakka todellakin on neon, loisti oikeen kunnolla!
 
Ja kommenttejakin sai; "Miksi..?". Ilmeisesti kommentoija ei ymmärtäny tätä väriä kynsissä, mut voiko mikään lakka olla enää piristävämpi ja parempi yksin kynsillä?
 
Seuraavana päivänä laitoin päälle krokotiiliefektilakkaa. Ei noi halkeilut nyt ihan silleen onnistunu ku oisin halunnu, mutta ihan kivathan noi oli. :) Niin ja krokotiililakkahan on Barry M. Croc Effects.


Mulla on taas kertyny julkasemattomia kynsiä hurja määrä, mutta eipähän ainakaan oo pulaa niistäkään.. ;) Nyt mä jatkanki seuraavaks ystävänpäiväkynsien parissa. :)

18 kommenttia :

  1. Kylläpä toi keltainen on tosiaan kirkas ja häikäisevä! Aivan ihana väri kevääseen ja kesään :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se on, mut tottakai mä käytän tällasta väriä talvella.. :D

      Poista
  2. Ihana keltanen!:) Tykkään tosi paljon! :)

    VastaaPoista
  3. mä en erityisemmin tykkää keltasesta enkä neoneista, mutta nää on ah ihanat! ♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, mun mielestä keltanen on paras :D Kiitos!

      Poista
  4. Oih, tämä on nätti lakka :) Onneksi löytyy Helmeristä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä juttu, sitten vaan kynsille! :D

      Poista
  5. Oih miten ihana lakka! Pakko saada tämä! Croco lakka on jo matkalla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa hankkia, et tuu katumaan! Ja croco on kans ihana, vaikkakin vaikee käyttää ;)

      Poista
  6. Ihanan räikeä keltainen =) Eikös toi croco kuulu laittaa lakan päälle silloin,kun se ei ole kunnolla vielä kuivunut,muuten ei muodostu kunnon halkeilua.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kostetuskuivan lakan päälle, mutta silti se on vaikea saada hyvin halkeilemaan. Jos laittaa liian paksun, niin ei tuu nättiä, liian ohuesta taas tulee hirmu pientä halkeilua.

      Poista