tiistai 26. helmikuuta 2013

Unohdetut synttärit

Arvatkaapa vaan kuka unohti bloginsa 1-vuotispäivän? No minä tietenkin.. Tänään blogi on siis yhden vuoden ja päivän! Kiitos ihan jokaiselle lukijalle ja kommentoijalle, vuodessa 169 lukijaa, jeee! :))

Käytiin tänään kaupungilla, ja pitihän jotain kivaa ostaa eilisen kunniaks. Mun oli ihan pakko kotiuttaa OPI:n Get Your Number, Mariah Carey -kokoelman sininen liquid sand.




Ai tätä ihanuutta! Oon nyt tykästyny hirveesti siniseen, varsinki kynsilakoissa. Seuraavaks varmaan pakko hankkia se violetti Can't Let Go, sainhan alekuponginkin Sokokselle ;)

Kynsiä tulee myöhemmin tällä viikolla. Nyt on ollu taas kaikkea kun on loma, niin ei oikein oo ollu blogille aikaa.. Ja tästä johtuen unohdin blogin synttäritki, tyhmä minä.. :D

18 kommenttia :

  1. Onnea ! (:
    Myös minun blogini täytti vuoden vähän aikaa sitten ja muistin koko asian vasta parin päivän päästä synttäreistä. :D

    VastaaPoista
  2. Onnittelut! Täytyy kans kotiuttaa jokunen lakka tuosta kokoelmasta :)

    VastaaPoista
  3. Onnea onnea <3 mulla on tulossa tuo sininen, violetti ja punainen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti Fani :)! Oi ihanaa, mä haluun kans sen violetin :)

      Poista
  4. Oliks sokoksella sitä stay the night-mustaa versioo? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli, ja kaikkia muitaki tosta kokoelmasta :))

      Poista
  5. 31 days nail challenge
    ootko tota aatellu tehdä? en nyt bloggari ole mutta tuo on kiva haaste, monessa blogissa tuota lukenut. Vie aikaa kun kukaan ei varmaan joka päivä uusia kynsiä tee.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekin oon lukenut monista blogeista, mutta en oo vielä varma, tulenko tuota toteuttamaan. Kivahan se olisi, mutta että jaksaako, niin.. :D Kiitos kuitenkin ehdotuksestasi, ehkäpä tuo tullaan vielä joskus täällä näkemään! :)

      Poista