torstai 28. maaliskuuta 2013

Fade To Greige

Minneköhän mun lukijat on kadonneet? Kovin hiljasta on teidänkin puolelta ollu.. Tosin eipä mulla oo oikeen varaa sanoa, kun itsekin tällanen laiska bloggari.. :D


Ciaté - Fade To Greige
China Glaze - White On White
Kiss nail art - Silver Glitter
+Oumaxi akryylimaali, musta

Samalla koristelutyylillä oon tehny useampiakin kynsiä itelleni ja kavereille. Alunperin idean sain Sallan näistä kynsistä. Ideanahan on värilakan päälle lakata valkoisella erilaisia kuvioita, ja täyttää ne sitten leopardeilla tai seepraraidoilla tai millä nyt haluaakaan. :)

Halusin testailla taas vähän käyttämättömiä lakkoja, joten valitsin Ciatén ruskean joulukalenterilakan. Olihan se vähän luirua, mutta riittävä peittävyys tuli 3 kerroksella. Seeprat tein valkoisen Chinan päälle mustalla akryylimaalilla ja ohuella siveltimellä. Oon kyllästyny ihan täysin koristelulakkoihin kun ne paksuuntuu nii nopeesti, enkä osaa olla sotkematta niillä. Hopeissa reunoissa käytin kuitenki Kissin vanhaa koristelulakkaa, mut se nyt toimikin ihan ok.

Ite tykkäsin ainakin näistä nysäkynsistä, vaikkakin väriyhdistelmä ei ollu mikään mulle tyypillinen.. :)

18 kommenttia :

  1. Wau! saako ehdottaa toivepostausta? Lakkaa jotkut tosi pirteet ja keväiset kynnet?! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa tieteki! :) Vois kyl, mulla tää maaliskuu on menny oikeestaa pelkillä sinisillä tai muuten vaa tylsillä kynsillä.. :D

      Poista
  2. Oi nämä on ihanat! Pitääpä koittaa iteki jotain tämmöstä :)

    VastaaPoista
  3. Ei kai ne lukijat sentään kaikonneet ole... jospa auringonpaiste ulkona on vain vähän hiljentänyt kommenttirintamaa?!
    Elegantit kynnet! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi olla.. :) Mutta kiitos kuitenkin! :)

      Poista
  4. Ihanat! Nää on tosi kivat! Mä en oo ainakaan mihkään kadonnu ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! No sinä ny ootkin tollanen ihana joka jaksaa aina kommentoida :))

      Poista
  5. Kiva tyyli, pitää ehkä itsekin koittaa joskus vastaavaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen, tykkään ihan älyttömästi :)

      Poista