lauantai 2. maaliskuuta 2013

Matattuja holosydämiä

Mun pitäs olla nyt siivoamassa, tekemässä tt:n esitelmää tai lukemassa kokeeseen, mut mitäpä mä teenkään? Löysin eka itteni facebookista, ja sitten bloggerista.. Mutta kun on koko päivän tallilla, niin on ansainnut loppuillan vapaaksi. :)


OPI - Pedal Faster Suzi! (Holland)
OPI - Teenage Dream (Katy Perry)
Flormar - 808
Mavala - Color-matt top coat

Tässä siis nämä tän vuoden ystävänpäiväkynnet, ajallaan tottakai! Idea oli hyvä, toteutus erittäin huono. No mutta laiskana asialle ei voinut mitään enää.

Pohjalla PFS, kolme kerrosta. Nimettömässä on tietenkin TD ja taisi sitäkin olla kolme kerrosta. Tein dotting toolin avulla sydämet Flormarin hololakalla, mutta eipä ne oikeastaan erottuneet PFS:n hopean shimmerin takia. Päätin matata nuo kynnet ajatellen, että kyllä ne sitten näkyy. Mutta eipä näkyneet.. TD:tä en matannut, en uskaltanut ettei se olisi mennyt pilalle.. :D

8 kommenttia :

  1. Mun pitäis kans tehä terveystiedon tutkielmaa mutta ku mulla on siin lisänä viel musan tutkielma :D Oon nyt tänää koittanu sitä ttehä mut aina välillä löytää ittensä facebookista, bloggerista tai jostai muualta (hupsis) :D Mut tosi suloset kynnet :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tää on niin ärsyttävää kun on kokeita ja esitelmiä.. Kiitos! :)

      Poista
  2. Ihanat!! Varsinkin nimetön on harvinaisen söpö<3

    VastaaPoista