tiistai 5. maaliskuuta 2013

Punaista...

En tykkää punasesta kynsilakasta. Tai no oikeastaan tykkään, mutta se ei vaan sovi mulle. Viimeksi kun kynsillä oli OPI Manicurist of Seville, totesin, ettei mulla enää punaisia kynsiä nähdä. Mutta mitä kävikään puoli vuotta myöhemmin?


Sama lakka päätyi kynsille. Mutta tällä kertaa ei yksin, vaan päällä oli Layla Ceramide Effect 53, punapohjainen flakies-lakka, joka tietyssä valossa taittaa vihreään. Punaisen päällä ei näkynyt kyllä sitä väriä kunnolla. Koristeeksi piti saada jotain nopeaa, joten laitoin muutamia strasseja.

Oon muuten unohtanu täysin Liebster Blog -tunnustuksen, jonka sain Oonalta. Kaikki hevosihmiset suunnatkaapas tuon blogin puolelle! :)


Ja ne säännöthän ovat seuraavat:
1. Kiitä antajaa ja linkitä bloggaajaa, joka antoi haasteen sinulle.
2. Valitse viisi blogia, joilla on alle 200 lukijaa, ja kerro se heille jättämällä kommentti heidän blogiinsa.
3. Toivo, että ihmiset keille jätit palkinnon, antavat sen eteenpäin heidän viidelle suosikkiblogilleen.

Kiitos paljon Oonalle! :)

Mulla ei tuu tällä hetkellä mieleen yhtään lemppariblogia, jolla on alle 200 lukijaa ja jolla ei tätä olisi vielä ollut. Eli tällä(kään) kertaa en laita tätä eteenpäin.

4 kommenttia :

  1. Mun mielestä punanen on ihan paras lakka väri, mut se nyt on muutenkin yks mun lemppari värejä. Mut joo makuasioista on turha kiistellä :)

    Hyvältä näyttää kynnet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä punanen on kiva kynsillä, sellanen klassinen! :) Mutta mulle ei vaan sovi :)

      Kiitos! :)

      Poista
  2. Ihana lakka tuo Layla *kuola valuu*

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä ihan ostamisen arvoinen! ;)

      Poista