perjantai 26. huhtikuuta 2013

Fishtail

Pitäsköhän mun kohta vaihtaa blogin nimi? Eikö the Blue Nails kuvais tällä hetkellä blogia paremmin? Meinaan kun eipä täällä oikeen muun värisiä kynsiä oo vähään aikaan ollu ku sinisiä ja vihreitä.. Ja jotenki löydän itteni aina kattelemasta uusia ihania lakkoja, jotka yllättäen on sinisiä tai jotain sitä värimaailmaa.. :D


OPI - Mermaid's Tears (Pirates of the Caribbean)
Barry M. - Mint Green
Ciaté - Headliner

Ja kylmissä väreissä pysytään edelleen. Fishtail manicure on ollu to do -listalla jo piitkään ja vasta nyt sain aikaseksi toteuttaa sen. Lakatkin mun mielestä sopi niin hyvin yhteen! :) Ja mun mielestä tää oli helppo tehdä, vaikka monilta oon kuullu valituksia tekniikan vaikeudesta. Fishtailiin otin mallia Kaylan kynsistä sekä Sinikilpikonnan kynsistä.

Vaivuin kyllä epätoivoon etusormessa olevan Mint Greenin kanssa.. Ei toi mun mielestä ihan creme oo, vaan veikkaisin jellyä. Lakattaessa levittyy huonosti, jättää kaljuja kohtia ja kuivuu ihan törkeen hitaasti. Vielä kaiken lisäks ei peitä ees 3 kerroksella. Ihana väri se on, mut taidan silti ettii uuden mintunvihreän lakan.

Keskisormessa on Mermaid's Tears, vihreä creme, joka myös meinaa olla vähän huono peittämään. Tälle lakalle onneksi riittää se 3 kerrosta ja kuivuukin kiitettävän nopeesti.


Ja pikkusormessa oleva Headliner on mun uusi rakkaus! Väri on ihan täydellinen ja peittää 2 kerroksella + kuivuu nopeesti. Tykkäään! Onkohan tää muuten (kuvien perusteella) miten saman värinen OPI:n Can't Find My Czechbook? Kun toi lakka on mun wishlistillä, mut en tiiä viittinkö maksaa siitä niin paljoa, jos on samanlainen. Mut toisaalta.. Headliner on niin pieni, et eipä varmaan tosta haittaakaan olis..? ;)


Pitkästä aikaa tuli kynnet kuvattuu myös ulkona. Näissä kynsissä värit toistuu ainakin paremmin ihan luonnonvalossa. En vaan enää oikee osaa ulkona kuvata, kun tottunu valotelttaan.. Mut eiköhän ainakin jatkossa tuu kuvattua joitain lakkauksia ulkona :)

Okei nyt mä hiljenen, eihä kukaa tätä jaksa ees lukee.. Ja ai niin, en mä oo blogin nimeä muuttamassa! :D

13 kommenttia :

  1. Heh, mä tänään just vetelin Can't Find My Czechbookkia kynsille ja nyt kun näitä tässä näytön äärellä vertailen tohon sun Headlineriin niin kyllähän nää aika samanlaisilta näyttää :D Tossa vielä postaus näistä omista: http://taasyksikynsiblogi.blogspot.fi/2013/04/kaviaarikynnet-minun-makuuni.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mitkä ihmeen välit tohon kommenttiin tuli :D!!

      Poista
    2. Okei, taidan mä silti kotiuttaa ton OPI:n :D Mutta kiitos tiedosta! :)

      Ja tää tasaa noi tekstit silleen, että ne on samassa linjassa, joten siitä johtuu noi välit. :)

      Poista
  2. Pitää kyllä testata tota Fishtail-tyyliä pian. Se aina unohtuu, kun alkaa lakkaamaan, vaikka onkin pitänyt toteuttaa se jo vaikka kuinka kauan!

    Niin ja ihania värejä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa! Mullekkin käy aina tolleen.. :D

      Mäki oon niin rakastunu noihin väreihin! :)

      Poista
  3. haha mun piti just tänään julkaista fishtail-postaus, mutta piru vie kerkesit ensin :D Mä sanoisin kyllä että Czechbook on vaaleampi ja sinisempi, toi ciate näyttää aika paljon petroolinsävyiseltä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, no ei se mitään :D Oikein kivoilta sun kynnet näyttää kans!

      Voi olla noinkin.. Ehkä on vaan yksinkertasinta kotiuttaa se itse, niin pääsee sitte vertailee! :D

      Poista
  4. Ihanat! Olen tikulle harjoitellut fishtailia mutta en ikinä muista kynsille asti tehdä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitos :)! Koitas ny muistaa; haluun nähdä sun version :)

      Poista
  5. Mä oon kanssa koittanu kerran tota fishtailia mutta epäonnistuin totaalisesti :D Ehkäpä pitäisi koittaa uudestaan, näyttää muuten tosi hyviltä nämä kynnet (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koita vaan, tää on helppo koristelutyyli! :) Kiitos paljon!

      Poista
  6. Sulle olis haaste mun blogissa !:))

    http://momentsintimeninni.blogspot.com/

    VastaaPoista