maanantai 8. huhtikuuta 2013

Koska vedellä läträämisestä ei ikinä saa tarpeekseen

Löysin vaihteeks itteni marmoroimasta.. Tällä kertaa lopputulokseen oon itse asiassa aika tyytyväinen! :)


Sinful Colors - Sugar Blossom
China Glaze - Liquid Leather

Sugar Blossomiin mulla on menny hermot aina ennen, koska se peittää cremeksi tosi huonosti. Sinfulit kuitenkin on toiminu mulla niin hyvin marmoroinnissa ennenki, joten päätin vielä antaa SB:lle yhden mahdollisuuden. Ja kyllä, tää lakka tulee jäämään mulle!

Kaveriksi Sinfulille valikoitu Chinan musta, koska Chinatkin on mun luottovesimarmorointilakkoja. Pohjalle laitoin ekaks kerroksen SB:tä, ja sen päälle sitte marmoroinnit.

Kuviosta en viiti hirveesti selostaa, mut alan jo oppii, miten toi tehdään! :) Pienellä harjottelulla varmaan tästäki kuviosta saan vielä hienonnäkösen.


Laika bloggaaja kiittää, kuittaa ja hiljenee taas hetkeksi. ;)

24 kommenttia :

  1. Ihan superhienot! :) Eihän tässä itse kehtaa edes kokeilla vesimarmorointia kun muut saa aikaan näin täydellisiä marmorointeja.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos! :) ei nämäkää nyt niin täydelliset oo, ettetkö sä vois kokeilla ;D

      Poista
  2. Oi, vähänkö supermageeyybermahtihienot!

    VastaaPoista
  3. Siis nää on vaan niin kauniit. :) Mä en sit osaa yhtään..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän ! :) Osaat jos harjottelet ;)

      Poista
  4. Mä en voi käsittää miten sä osaat :D En oo tosin itse koskaan kokeillut vesimarmorointia ja tuskin kokeilenkaan. Ihailen niitä muilla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D no katoppa niit mun ekoja marmorointeja! Ne on aika säälittävän näkösii.. Mut harjotusta vaan, kyllä kannattaa ees kokeilla :))

      Poista
  5. Hurjan taitavasti tehty! Osaisinpa itsekin :) Miten sulla käyttäytyy noi lakat kun tiputtelee veteen? Meinaan kun itsellä alkaa helposti tulemaan jo sellaisia kuplan näköisin siinä vedessä kun on levittyneet :O Osaatko sanoa, mistä voisi johtua?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :)

      Jos tarkkaan näitäkin kattoo, niin kyl näissäki kuplia näkyy.. :) Ainakin itellä tulee vähä kuplia, jos lakkaa tulee tiputettua paljon kerralla, jos tajuat, mitä tarkotan.. :D Mut sit vaa tekee kuvion sellaseen kuplattomaan kohtaan. En oo kyllä mikää asiantuntija tässäkää asiassa, mut luulisin johtuvan paljosta lakan määrästä. :)

      Poista
  6. Tosi mageet! :) miksi mulla ei vaan onnistu tuo marmorointi arght! Saisi niin kivat kynnet! Kuinka kauan sulla menee aikaa molempien käsien marmorointiin!? :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos :) Tällä tekniikalla saa kyl kivat ja uniikit kynnet!

      En oo koskaan aikaa ottanu, mut luulisin et teippauksineen ja veden vaihtoineen kestää jonku 30min tai hieman enemmän. :) Ei siis hirveen kauaa itse marmorointii, mut kynsinauhojen ja sormin siistiminen on sit iha toinen juttu.. :D

      Poista