keskiviikko 17. huhtikuuta 2013

Pinkit leopardit

Tässä välissä kynnet taas vähän lyheni. Mulla ei nykyään kynnet pysy enää ollenkaan pitkinä.. En kyl yhtään tiiä, mistä johtuu, kun ennen kesti pitkinä tosi hyvin. No mut on nää nysäkynnetki kivat :)


Sinful Colors - Pink Chloe
Gina Tricot - Red
China Glaze - Liquid Leather

Red on mun mielestä kyllä selvä pinkki, vaikka nimi muuta väittää. Tumman pinkki creme pienellä shimmerillä voi tosin kuvissa näyttää liian tummalle. Pinkin alla on pari kerrosta nudea Sinfulia, jossa mukana kultaista shimmeriä. Leopardikuvio on tehty Redillä ja Liquid Leatherilla sekä dotting tooleilla.


Näissä kuvissa havaittavissa vähän kärkikulumaa, mut ei anneta sen haitata! :)

15 kommenttia :

  1. Toi kyllä näyttää mun silmään punaselle..:DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ^ mietin kans et huijaaks tietokoneen näyttö vai mikä ku näyttää omaan silmään punaselta. :D Mut kauniit on, mietin et jaksasko vähäsen matkia näitä kynsiä tänään.. :D

      Poista
    2. Pinkki se on ihan livenä ainakin. :) Ja kirjotinki jo, että kuvat vääristää..

      Kiitos EliZaa, oikein nätit kynnet sait tehtyä! :)

      Poista
  2. kivat kynnet ja kauniit ,itellä kans hajoilee kaikki kynnet osittain kai työstä johtuen mut varmaan muitaki tekijöitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)! Harmi.. Mullakin osaksi johtuu hevosharrastuksesta, mut ei kyllä ennen oo siitäkään mitään sanoneet..

      Poista
  3. Suloiset! Ja mun silmään ei näytä nysiltä! Aika samannäköiset kuin mulla nyt viilauksen jälkeen ja mulla on paljon enemmän kasvua :D Suomennos: sulla on siis paljon pidemmän näköiset kynnet lyhyinäkin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Kyllähän ne tälleen saattaa pitkiltä näyttää, mut livenä mun mielestä jotenki toosi pienet :D

      Poista
  4. Oi tosi nätit! :) tosi hyvin mätsää värit yhteen!

    VastaaPoista
  5. Hei nää on hienot! Ite oisin ehkä tehnyt tohon keskelle punasen reunaan vielä mustan viivan (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! Mä meinasin tehdä aluks siihen rajan, mut sit en kuitenkaan tehny.. :D Ois voinu olla ihan kivannäkönen! :)

      Poista