torstai 30. toukokuuta 2013

8-haaste

Sain haasteen Tuhlarilta, jonka blogiin pääsee tästä. Kiitos paljon tästä! :)

Ja säännöt tulee tässä:

1. Kiitä haasteen antajaa.
2. Jaa haaste 8 bloggaajalle.
3. Ilmoita näille 8:lle haasteesta.
4. Kerro 8 satunnaista asiaa itsestäsi.

Nyt mulla taas menee ikuisuus kun koitan miettiä näitä asioita.. :D

1. Huomenna on viimenen päivä peruskoulussa! :)

2. Mun pituuskasvu on tainnu pysähtyä. Ai kuinka niin? No jos on viimeset 2 vuotta ollut 157,5 cm, niin..

3. Mulla on maailman paras poni (uskaltakaakin väittää muuta!).

4. Selailen noita Nail It -lehtiä kannesta kanteen ja ihailen niitä kaikkia mainoksia ja kuvia lakoista, mut harvoin oikeesti jaksan mitään pidempää juttua alkaa lukea.. :D

5. Mulla alkaa kynsilakkahyllyistä taas loppuu tila, vaikka taisin viimeks sanoo, että tällä kertaa kestää vielä pitkään ennen kun ne täyttyy lakoista.

6. En millään jaksa ymmärtää, miten mun vaatekaapin sisältö aina levähtää lattialle ja sohvalle vaikka olisin siivonnu.

7. Mulle tilattiin iPhoneen Chanelin kynsilakkakuoret ja mä ootan näääääin paljon et ne tulis jo!

8. Mulla on niin kesäfiilis kun on niin lämmin ja ponitki päässy jo laitumelle;)


Heitän haasteen kerrankin eteen päin! Ei oo mikään pakko tätä tehdä, jos ei jaksa tai on jo tehnyt samantyylisen. :D

12 kommenttia :

  1. Kiitos tästä ,oi että ne lakkakuoret on ihania =)

    VastaaPoista
  2. Kiitos haasteesta! :) Ihan heti en tätä kehtaa tehdä, ku tein vasta sen jättipitkän haasteen, kesemmällä sitte! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään, tee sitten kun kerkeet :)

      Poista
  3. Kiitos, että otit haasteen vastaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta kai otin, mulla vaan näitten toteutus usein meinaa venähtää.. :D

      Poista
  4. Mä haluan sit nähdä Chanel-kuorista kuvan! :)

    VastaaPoista
  5. Uu, kiitos haasteesta, täytyypä tehdä tämä! :)

    VastaaPoista