torstai 30. toukokuuta 2013

Chanel iPhone case

Nyt tulee toinen postaus tälle päivälle, mut mun on ihan pakko tulla nyt tännekin hehkuttaa mun uusia kuoria, joista jo edellisessä haastepostauksessa mainitsinkin. Haettiin nimittäin tänään mulle postista aivan ihanat Chanelin kuoret iPhoneen! :)

Kuoret tilattiin Etsystä ja hintaa oli postimaksuineen noin 12€, eli ei ollenkaan paha hinta. Näitä on tehty tosi monesta eri lakasta, ja ite pitkän harkinnan jälkeen päädyin näihin pinkkeihin. Oon ihan rakastunu näihin! ♥ :D





14 kommenttia :

  1. Ihan helvetin hieno. AAAAA. Jos mulla olis joku hassunhauska älypuhelin, niin mä todellakin hankkisin tuollaiset. <3___<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! No eikös sun pitäis sit hankkii älypuhelin..? ;D

      Poista
  2. AAA ihana ! :D Hitsi kun omistaisinkin älypuhelimen niin sais tälläsiä kaikkia hienoja kuoria niihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep! :) Kannattaa hommata puhelin, johon saa kuoria :D

      Poista
  3. OMG NOI ON NIIIIIN IHANAT! :D Miks mun puhelimeen ei saa tommosii :((

    VastaaPoista
  4. Miksi oi miksi samsungin puhelimet on pösilöitä kuorien suhteen, miksi?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saahan näitä Samsungeihinkin..? :)

      Poista
  5. Näääääää on niiiiiin ihanat, mun on ehkä pakko tilata......

    VastaaPoista
  6. On ne hienot ite en vaan omista puhelinta johon kävis .Ebayssä on kaikenlaisia näitä linkkailin kerran kuvia blogiin

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan ne :) Joo mäkin olen eBaystä ja Etsystä erilaisia kynsilakkakuoria katellut, mut nää saa nyt alkuun kelvata.. ;D

      Poista