sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Ei aina voi onnistua

Teinpäs viime yönä sitten liukuvärjäyksen, jossa värit eivät suostuneet liukumaan.


Alla on OPI:n Nicki Minaj -kokoelman Did It On 'Em, jota laitoin kaksi kerrosta(?). Alkaa näköjään muisti huonontua, kun en viime yöltä muista sitä. Liukuvärjäykseen kaveriksi valikoitui samalta merkiltä Can't Find My Czechbook, Euro Centrale -kokoelmasta.

Liukuvärjäyksen oon nyt muutaman kerran jo tehnyt The Nailasauruksen tutolla, joka ainakin ennen on hyvin toiminut. Mutta ei eilen. Voisin syyttää tästä lakkoja, valitsemiani värejä tai sientä. Voisin myös lohduttautua sillä, että en viimeksi liukuvärjäyksen tein viime syksynä ja siitähän on aikaa. Tai sitten pysyn vaan hiljaa ja myönnän itselleni, että ei, mä en osaa tätä tekniikkaa.


















Pahoittelen kuvatulvaa, värjäytyneitä sormia ja kynsinauhoja sekä kuvaustaitoja (järkkäriä ei oo luotu vasemmalle kädelle). Ja mä oon niin kiitollinen Bloggerille kun se taas suostuu yhteityöhön..saanks mä huutaa?

22 kommenttia :

  1. Höpö höpö näähän on just hienot! :) ja kuvatki on hyviä eli turha itsekritiikki pois :)) noi värit on ihanan raikkaat :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiitos, värit on kyllä ihanat! :) Kyllä nää kuvat tällasina pieninä menee;)

      Poista
  2. En kans nää mitään vikaa näissä, nätti liuku :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, ehkä muut ei sitten vaan huomaa sitä ;) Kiitos paljon! :)

      Poista
  3. Aivan ihanat värit, toimii tosi hyvin yhteen ja ihan kivasti noi mustakin liukuu :)

    VastaaPoista
  4. ''Pahoittelen kuvatulvaa, värjäytyneitä sormia ja kynsinauhoja sekä kuvaustaitoja (järkkäriä ei oo luotu vasemmalle kädelle). Ja mä oon niin kiitollinen Bloggerille kun se taas suostuu yhteityöhön..saanks mä huutaa?''

    a) lakkaa ruikuttamasta koska noi on hienot!
    b) öö oon vasenkätinen ja hienosti osaan kuvailla järkkärillä että sori se on nyt kiinni susta hunnayy
    c) ja sun käsissä ja kynsissä ei oo mitään joten lakkaa märisemästä

    sul on kiva blogi ja hienoi kynsii mut oikeesti toi on nii typerää valitusta mitä harrastat suunnillee joka postaukses.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. a) No kiitos!
      b) Koitappa pitää kamerasta kiinni vaan vasemmalla kädellä (ilman jalustaa) ja kuvata oikeen käden kynsiä. Ja niin, oon oikeakätinen.
      c) Kaipa tuonki voi kohteliaisuutena ottaa, mutta kyllä näissä sormissa näkyy ihan selvästi vihreitä läikkiä kynsilakoista.

      Ja mitä mä nyt oon näitä postauksia selaillu, niin tällä sivulla yhdessä seitsemästä postauksesta oon valittanut. Ja mä kyllä aion jatkossakin kirjoittaa ihan mistä haluan. Kiitos kuitenkin:)

      Poista
  5. No juu, toi nyt ei ole kovin rakentavasti sanottu tuossa yläpuolella. Mutta olen jossain määrin samaa mieltä, että sä olet liian itse kriittinen :o) Hienosti onnistunut liukuvärjäys ja hyvä väriyhdistelmä. Mullakin oli tuo Did It On 'Em, mut luovuin siitä, kun se oli mielestäni liian keltainen (pidän vihreistä lakoista). Tää on ensimmäinen näkemäni lakkaus, jossa toi Did It On 'Em näyttää tosi hyvältä. Ole armollisempi itsellesi ja jatka muuten samaan malliin :o)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllä oo, mutta tiiän ite olevani ihan liian itsekriittinen.. Mä just tykkään Did It On 'Emistä kovasti ja mukava kuulla, että se näyttää hyvältä näissä kynsissä :) Ja kiitos paljon muutenkin, Heidi! :)

      Poista
  6. Minusta nää on onnistuneet niin värien kuin muidenkin ominaisuuksiensa puolesta. Itsekriittisyys on kyllä tuttua minullekin mutta suotta soimaat itseäsi:)

    VastaaPoista
  7. Tuossahan nimenomaan on onnistunut liuku! Tosi kiva väriyhdistelmä :)

    VastaaPoista
  8. Musta nämä on juuri hyvät! Ihan värikomboa myöten. Turha itsekritiikki pois, nää on just jees! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Ja tervetuloa blogin pariin!:)

      Poista
  9. Ei näissä oo mitään vikaa, just ihanat ! =)
    Niin kauniita liukuja nähny, et pitää itekin opetella. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kiiitos :)! Kannattaa opetella, tää on ihan kiva tekniikka kun osaa :)

      Poista
  10. Ihanan kesäinen väriyhdistelmä :>

    http://snazzynails.blogspot.fi/

    VastaaPoista