maanantai 24. kesäkuuta 2013

Kupliva puolikuu

Oon huomannu, että aina kun mua ärsyttää, niin tekee vaan mieli lakata kynnet neon-lakoilla. Niin kävi myös lauantai-iltana. Ja mikä olisikaan parempi neon kuin Models Own - Luis Lemon.


Luis Lemon on aina ollut mulla vaan koko kynsillä ilman koristeluja, joten tällä kerralla halusin jotain muuta. Päädyin puolikuuhun strasseilla, koska se on nopea ja kiva tehdä. Pohjalla on Lumenen Gloss & Care Streghtening Base Coat -aluslakkaa kaksi kerrosta. Lakkasin ensin kynnet valkoisella, mutta jätin puolikuun lakkaamatta. Ihan vapaalla kädellä ja lakan omalla sudilla tein, joten rajat oli ihan järkyttävät.. Valkoisena toimi China Glazen White On White ja sitä laitoin 1-2 kerrosta. Luis Lemonia on kaikilla kynsillä kaksi kerrosta. Strassit kiinnitin Seche Vitellä, jota on myös kaikissa kynsissä päällyslakkana.

Huomasin jälkeenpäin, et näissä on ihan älyttömästi kuplia. Tiedä sitten, johtuuko valkoisesta vain Luis Lemonista.. Secheä en omasta mielestäni edes normaalia paksumpaa kerrosta laittanut. Mut en mä jaksa tollasista pikkuseikoista välittää! (Kirjotinko mä oikeesti noin? Ja luulin itteeni perfektionistiksi..) :D

Neon-lakkoja on tosi vaikee kuvata, mutta kerrankin oon erittäin tyytyväinen kuviin! Ainakin mun koneella lakka näyttää kirkkaalle (ei tietenkään ihan samanlaiselle kuin livenä).



Tykkään näistä kynsistä tosi paljon, vaikka kuulemma näyttävät ihan muovisille tekokynsille. Mutta eihän muiden mielipiteitä kannata kuunnella, jos ite tykkää:)

12 kommenttia :

  1. Oi, niin ihanan väriset! Pitäs itsekin vähän uskaltaa keltaisen suhteen, kun on niin kaunis väri (ainakin useimmiten), mutta vähän itse oon sitä vierastanut :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin minustkii!:) Keltanen on mun ihan ehdoton suosikki kynsilakoissa, kannattaa ehdottomasti kokeilla (varsinki kesällä!) :)

      Poista
  2. Hyvä yhdistelmä toi neo ja lilat strassit, näyttävät kynnet. :) Neot ei ehkä mun lakkoja ole vaikka niitä löytyy varastosta mutta ehkä joskus voi shokeerata. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikös vain, kiitti :) Todellakin voi, neot kyllä huomataan ja kaukaa!;)

      Poista
  3. Vastavärit tekee aina kivan kontrastin, varsinkin kun toi keltanen on noin kirkas. Oikein pirtsakat! Itse olen vähän karttanut neoja omilla kynsillä, kun ne ei ole tuntunut yhtään omalta jutulta. Mutta nyt olen kevään/kesän myötä alkanut kokea palavaa halua tehdä jonkun neon sateenkaarilakkauksen. Niin Se ihmisen mieli vaan muuttuu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mä tykkään käyttää vastavärejä tosi paljon! Oi sateenkaarilakkaus neon-lakoilla kuulostaa ihanalta :D Toteuta sellanen ihmeessä, mä oottelen!

      Poista
  4. Musta nää on ainakin todella onnistuneet! Neon värit on muutenkin <3

    VastaaPoista
  5. Jösses mikä väri! Uijuiujuii!

    VastaaPoista