perjantai 28. kesäkuuta 2013

Pieni lakkasaalis

Helsingin reissulta ei ollut edes tarkoitus lakkoja kotiuttaa, koska keskityttiin lähinnä mekon etsintään ja alennusmyynteihin. Mutta arvatkaapa vaan, pystyinkö mä olla ostamatta yhtäkään lakkaa?;)


Gina Tricotin lakoista olin pitkään halunnut keltaista Lemonia, mut eihän sieltä kannata yhtä lakkaa ostaa, koska jos miettii pidemmällä aikavälillä, niin tulee edullisemmaksi ostaa kolme lakkaa kerralla, eikös :D

Rose glitter on kirkaspohjainen glitter, joka toi mulle heti mieleen A Englandin She Walks In Beauty -lakan. Ei tää kyllä varmaan samanlainen ole.. Lakassa on vaaleanpunaista mikroglitteriä, isompaa vaaleanpunaista glitteriä sekä kultaisia hexejä. Ihana on!

Nude pink on taas nimensä mukaisesti nudelakka, jonka ostin ranskislakaksi. Pitää vähän säästellä mini-Ciatéa, joten tää sai kelvata.

Lemon on vaaleenkeltanen creme. Just tällasta mä oon tarvinnutkin!

Rose glitter



Seppälästä ihan ohimennen nappasin pari uutta Golden Rosen Jolly Jewelsiä. Että mä inhoon näitä numeroita..

118 on kirkaspohjainen lakka, jossa on mustaa, hopeaa ja valkoista pyöreää glitteriä sekä isompia kulmikkaista glittereitä samoissa sävyissä.

109 on vaaleanpunainen jelly punaisten ja valkoisten pyöreiden glitterien kera.

Hyllyissä on tällä hetkellä tilanpuute, joten joitain turhia lakkoja saa kyllä lähteä. Mä en vaan millään haluis luopuu mistään, vaikka mulla onkin monta sellasta lakkaa, mitä tuskin tuun käyttää :D

Sunnuntaina tulee vielä postaus ja sitten blogi jää viikon mittaiselle lomalle ratsastusleirin vuoksi. 

4 kommenttia :

  1. Sunkin blogilla on vielä juuri ja juuri alle 200 lukijaa niin laitoin sulle haasteen: http://embosnails.blogspot.fi/2013/06/haaste-11-kysymysta.html :)

    VastaaPoista
  2. Ihania lakkoja kaikki. Varsinki toi rose glitter menee ostoslistalle. :) onneksi ostit tuon 109 se on meinaan ihana! ^)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kannattaa kyllä ostaa Rose glitter, et tuu katumaan!:) 109 on rakkauslakka♥ Ostin sen itseasiassa siks, että se näytti sun blogissa niin kivalle :D

      Poista