lauantai 15. kesäkuuta 2013

Tiffany Case with top coat

Mun on nyt ihan pakko tulla nopeesti tännekin hehkuttamaan vielä Tiffany Casea, jotta jokainen viimein tajuaisi sen itselleen hankkia. Heitin ennen poistoa päälle päällyslakan, koska halusin nähdä tän myös kiiltävänä. Väri muuttui hiukan, mutta ei huonompaan suuntaan ja voi sitä kimallusta. Ja ei tätä voi sanoin kuvailla; kattokaa ite! 8)







Yläpuolen kuvassa vasemmalla puolella on lakka päällyslakan kanssa ja oikeella sitten ilman. Alunperinhän Tiffany Casen esittelin edellisessä postauksessa, johon pääset tästä.

10 kommenttia :

  1. päällyslakan kanssa näyttää hieman vaaleemalta, hienolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oikeen tiiä onks tää vaaleempi, mutta kirkkaampi väri ainakin :) Voi noi kuvatkin vähän hämätä.. Mutta hieno on jokatapauksessa! :)

      Poista
  2. hihi nyt ku pääsin kotii reissulta ni pääkallot meni poistoo ja tää kynsille <3 oon nyt sit koooooko päivän tuijottanu näit ;D ja enää se ei mun nimeeni huuda. Harmi ku mun päällyslakka on enää tippa pullon pohjalla ni en voi tota testata vaikka mun piti :( möhpöh

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes hyvä! Tää on kyllä pahemman luokan tuijottelulakka :D Ja nyt vaan äkkiä uusi päällyslakka ostamaan, niin pääset testailemaan;)

      Poista
  3. On toi kyllä kauniin värinen!

    VastaaPoista