keskiviikko 12. kesäkuuta 2013

Tiffany Case

Vanhempani kävivät eilen Tallinnassa ja pyysin heitä diilaamaan mulle pari OPI the Bond Girls -kokoelman liquid sandiä. Jinx oli koko kaupungista loppunut, mutta onneksi sentään Tiffany Case löytyi.




Kynsillehän se piti heti saada. Laiskana päivänä yksikin kerros riittäisi peittämään lyhyet kynnet, mutta mä laitoin silti kaksi kerrosta, joilla tuli ihan täydellinen peittävyys. Ja kiitos OPI:n sudin, kynsinauhoja eikä rajoja tarvinnut siistiä ollenkaan. Mä en ainakaan löydä tästä yhtään negatiivista sanottavaa, värikin on sinisistä lakoista pitävän mielestä ihana.

Kuvissa mun mielestä näyttää hirveen kiiltävälle, vaikka matta tää kyllä on. Voi olla, et en jaksanut oottaa tarpeeks kuivumista, vaikkakin yli 2 tuntia näitä kuivatin ennen kuvia. Ja kyllä muissakin kuvissa liquid sandit meinaa näyttää vähän liian kiiltäville.

Ainoastaan mua hirvittää tän poisto, koska jollain oli ainakin lakka värjännyt aluslakasta huolimatta kynnet. Laitoin kaksi paksua kerrosta aluslakkaa ja voin vaan toivoa, että mulla olis hyvä tuuri ja kynsistä ei tulisi siniset.





12 kommenttia :

  1. Jos mun olis ihan pakko ottaa joku hiekkalakka, se olis varmaan tämä. Tosi kaunis jäinen sininen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä tää on yksi parhaimmista heikkalakoista tähän mennessä, suosittelen hankkimaan :)

      Poista
  2. Sininen ei oo mun väri mutta tästä lakasta mä tykkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä taas tykkään, sekä sinisestä että lakasta :D Mutta kiva jos tää miellyttää!

      Poista
  3. Omg, tää on niin ihana<3
    On kyl pakko hankkia tää, Solitaire ja Pussy Galore. Ja ehkä Jinx ! :D Ehkä vaan kaikki mahdollinen ever <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ♥ Kannattaa ehdottomasti kotiuttaa, ja Jinx myös! ;D

      Poista
  4. Jee, sä sait tän :D

    Onhan tääkin kyllä kaunis <3

    VastaaPoista
  5. Ihana♥ sattumaa että saatiin samanapäivänä nää :D

    VastaaPoista