keskiviikko 19. kesäkuuta 2013

Tuijottelukynnet

Mulla oli kaksi vaihtoehtoo: joko meen nukkumaan (viime öisen teltta"retken" jäljiltä on vähän univelkaa..) tai sitten avaan Bloggerin ja teen uuden postauksen. Ja mä valitsin jälkimmäisen, vähänkö oon nyt ylpee itestäni! :D



Yksinkertaiset glitterliukuvärikynnet tuli eräs ilta tehtyä. Pohjalla on tumma, kylmään taittava pinkki Sinful Colors - Sugar Blossom. Huomasin muuten tossa olevan ihan vähän hopeista shimmeriä, jota ei kynnellä näy ja pullossakin tosi huonosti. Kärjissä liukuvärilakkana on OPI - Teenage Dream, joka ei kyllä sen kummempia esittelyjä kaipaa;)

Näistä tulikin yllättäen tuijottelukynnet; varsinkin auringossa Teenage Dream on aivan ihana! Mä en kerennyt kuvata näitä auringossa, mutta täältä voi katsoa lakasta kuvat myös auringosta.



6 kommenttia :

  1. Oon edelleen niin katkera, kun en omista Teenage Dreamia. Last Friday Nightin melkein dupen, sen H&M version löysin ja se vähän lievittää tuskaa, mutta TD.. Voi luoja että tahon sen!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olin kans silloin kun en löytäny sitä mistää, mut onneks löysin kaksin kappalein;) Mutta onhan tällekin dupe olemassa, Jordanan Fairy Dust..? :)

      Poista
  2. Ooh! Yksinkertaisesti kaunista. :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat kynnet, mua niin himottais toi teenage dream♥ ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Eikö sulla oo sitä? :o Kannattaa ehdottomasti hankkii, jos jostain kohtuuhinnalla löydät! :)

      Poista