torstai 18. heinäkuuta 2013

Austin-tatious Turquoise

Oisin niin kovasti halunnut jo lakata OPI:n Burlesque-glittereillä, mutta enhän mä viittinyt, kun tiedossa on viisi päivää hevosten ja muiden eläinten hoitoa. Ekan päivän jälkeen glitterit ois kuitenkin jo lohkeilleet, joten päätin valita jonkun muun uusista OPI-lakoista.



Kuten otsikosta näkyy, Texas-kokoelman Austin-tatious Turquoise oli se onnekas, joka pääsi ekana kynsille. Tämä on taas niitä lakkoja, jotka ovat pullossa paljon kivempia kuin kynsillä.

Eka kerros oli suorastaan katastrofi: lakka kun on ohutta luirua, ei peittänyt ja levittyi epätasaisesti. Toinen kerros pelasti jo vähän tilannetta, mutta silti kerrokset kynsillä oli laikukkaita ja kärjet paistoi vieläkin ihan vaaleina. Koska mulla oli illaksi muutakin tekemistä kuin kerrostaa toivotonta lakkaa kynsille, kolmannesta kerroksesta tuli melko paksu. Ja smileline vilkkuu vielä iloisesti valoa vasten, jee.

Olin ihan varma, että lakan kuivumista ooteltaisiin koko loppuilta, ja reissuun pakkaaminen jäisi vasta aamuksi, mutta yllätykseksi tää kuivuikin tosi nopeesti. Kyllä mä tiesin, että loppuen lopuksi OPI:in voi aina luottaa♥

Pullossa niin nätti duochrome ei kynsillä näkynyt yhtä voimakkaasti. Näkyyhän se jotenkin, mutta niin vähäisenä, että ei ollut mitään toivoa saada sitä ikuistettua kuviin. Lisäksi tää näyttää kuvissa ihan liian siniselle, luonnossa väri on paljon turkoosimpi ja syvempi. Googlettelun tuloksena totesin, että enpä oo ainoa, joka ei oo saanut kuvattua lakkaa oikein.


Kaikesta huolimatta mä annoin rakkaalle Austinille anteeks huonon levittyvyyden ja peittävyyden. Oon ihan rakastunu tähän väriin ja lopulta (tästäkin) tuli tuijottelulakka. Nyt pitää vielä rynnätä ihastelemaan kynsiä ilta-auringossa 8)

Täytyy vielä tulla mainitsemaan, että lakka kesti kynsillä neljä tallipäivää ilman lohkeilua tai kulumista. Juuri näin pitää lakan kestääkin!:)

8 kommenttia :

  1. Ihan mahtavan värinen lakka ! =)

    VastaaPoista
  2. Itse olen todennut, että tämä näyttää upealta myös mustan lakan päällä, jolloin välttyy kerrostamiselta, mutta saa kuitenkin sitä turkoosia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti vinkistä, pitää joskus kokeilla! :)

      Poista